کلینیک پوست مو زیباییبوتاکس

تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو چگونه انجام میشود ؟

لیفت ابرو یکی از خدمات معروف مراکز پوست مو زیبایی است که با تزریق بوتاکس انجام میشود. تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو دارای تکنیک خاصی است که در اینجا به بررسی میشود . تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو

تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو 

بانوان در هر فرهنگی نماد زیبایی و ظرافت هستند و همواره برای حفظ و رسیدگی به این زیبایی در تلاش هستند. پس از چشم ها یکی دیگر از عناصر صورت که در تناسب صورت نقش خاصی دارد، ابرو ها هستند.

لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

قرینه نبودن ابرو و تزریق بوتاکس

 

اغلب خانم ها از قرینه نبودن ابروهایشان گلایه دارند و ناراحتند. پیشرفت علم پزشکی و زیبایی برای این افراد نیز راه حل تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو را ارائه کرده است تا به راحتی و بدون درد و جراحی به ظاهری دلخواه دست پیدا کنند. از طریق این تزریق به نقاطی در پیشانی، هم خطوط پیشانی و چین و چروک ها برطرف می شود و هم ابرو ها به حالتی ثابت نگه داشته می شوند.

 

این تزریق که به لیفت ابرو نیز شناخته شده است، نه تنها برای قرینه سازی و یکسان کردن ابرو ها انجام می گیرد بلکه برای بالا بردن و رفع افتادگی ابروها نیز قابل انجام می باشد. افتادگی ابرو ها که ممکن است به علت بالا رفتن سن و پیری رخ دهد و باعث ایجاد مشکلاتی در بینایی شود. از جمله مشکلاتی که افتادگی ابرو ایجاد می کند می توان محدود شدن دید، خستگی چشم و ظاهر ناخوشایند اشاره کرد.

 

زمان مراجعه دوباره

 

 

2 الی 7 روز پس از مراجعه به کلینیک برای لیفت ابرو، نتیجه مورد نظر را مشاهده خواهید. این تغییر به مدت 3 ماه ثابت و بدون تغییر باقی خواهد ماند و در صورت رضایت از تغییر، باید برای تمدید تزریق اقدام کنید. تزریق بوتاکس علاوه بر رفع این مشکلات ذکر شده، باعث جوانتر و شادابتر شدن چهره نیز می گردد. برای لیفت ابرو به غیر از تزریق بوتاکس دو روش دیگر نیز وجود دارد. استفاده از لیزر و نخ از دیگر روش های بالا بردن و فرم دهی ابرو می باشد. 

مزایای تزریق بوتاکس برای بالابردن ابرو

 

مزایای تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو به شرح زیر است :

    • عدم نیاز به جراحی و بیهوشی و گذراندن دوره نقاهت 
    • از بین بردن و یا کمتر کردن چروک های پیشانی
  • تاثیر گذاری سریع و دوام طولانی مدت

عوارض لیفت ابرو که کوتاه مدت و گذرا بوده به طور خلاصه در زیر آمده است :

  • بی حسی 
  • سردرد 
  • سوزش و قرمزی خفیف در محل تزریق 
  • تهوع خفیف 
  • برخی از علائم سرماخوردگی 
  • افتادگی پلک 
  • دو بینی 
  • تورم پلک 
  • خشکی چشم 
  • ریزش اشک 
  • کاهش تعداد پلک زدن های چشم 
  • حساسیت به نور

از میان تمام عوارض مطرح شده برای هر تزریق ممکن است یک یا دو مورد آن برای هر فرد پیش آید.

هزینه تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو

 

هزینه هر تزریق بوتاکس بستگی به عواملی مختلفی از قبیل مقدار و میزان ماده تزریقی، وسعت ناحیه ای که تزریق انجام می گیرد، میزان کیفیت و سطح کلینیک، تاثیر تجربه و مهارت پزشک متخصص در دستمزد او، عمیق یا سطحی بودن چین و چروک ها و نیاز به تمدید جلسات تزریق، هزینه آزمایشات قبل از عمل، هزینه دارو ها و کرم های بعد از تزریق بستگی دارد.

 

بنابراین نمی توان هزینه ثابت و مشخصی برای تزریق بوتاکس تعیین کرد و با توجه به تورم و افزایش قیمت دارو های مورد نیاز برای آن متغیر است. پس حتما قبل از اقدام به لیفت ابرو مراکز و کلینیک های معتبر اطراف محل سکونت خود را از سایت کلینیک 42 جستجو کرده و قیمت های به روز را جویا شوید

کاربرد های تزریق بوتاکس :

 

انسان از قدیم در فکر پیدا کردن راهی برای جاودانه ماندن می گردد اما متاسفانه تاکنون راهی قطعی و صددرصدی برای جلوگیری از پیر شدن پیدا نکرده است.

پیشرفت علم پزشکی و زیبایی در اینجا به کمک کسانی آمده است که به دنبال رفع نقایص و چین و چروک های پوست صورت خود هستند تا همیشه احساس جوانی و شادابی داشته باشند. تزریق بوتاکس یکی از روش های جوانسازی و برطرف نمودن چین و چروک های پوست می باشد.

پیری پوست و نیاز به زیبایی

 

پیری پوست یکی از مراحل طبیعی گذر عمر می باشد که خواه یا ناخواه اتفاق می افتد و نمی توان جلوی آن را گرفت. اما با داشتن رژیم غذایی صحیح، نوشیدن آب کافی و ورزش می توان آن را چند سالی به تاخیر انداخت. تزریق بوتاکس در واقع یک تکنیک برای فلج کردن موقت عضلات می باشد تا عضلات را در حالتی که مناسب است ثابت نگه دارند. 

 

همه چیز درباره تزریق بوتاکس کلیک

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا