درمان ها با تزریق بوتاکس

معرفی مطب تزریق بوتاکس در جردن

نکاتی برای طولانی تر ساختن مدت زمان ماندگاری اثرات بوتاکس:

تزریق بوتاکس در جردن ؛

 

 

توصیه های مهم برای ماندگاری بوتاکس

بوتاکس و پرکننده های پوستی راهی عالی برای کاهش سرعت پیری و کمک به معکوس کردن علائم پیری هستند. با این حال، اثرات آنها موقتی است، زیرا این محصولات به طور طبیعی توسط بدن تخریب می شوند.

تزریق بوتاکس در جردن
تزریق بوتاکس در جردن

دکتر علی دستخوش دکتر پوست و مو زیبایی در منطقه شمال تهران جردن

دکتر علی دستخوش پوست مو زیبایی با خدمات شامل :

  • تزریق ژل
  • تزریق بوتاکس
  • تزریق چربی
  • لیزر موهای زائد

جهت مشاوره رایگان زیبایی و یا تماس و تعیین وقت با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-460-41-665

0922-450-4576

آدرس :

خیابان ولیعصر بالاتر از پارک ملت نبش کوچه روانپور ساختمان پزشکان جم طبقه همکف واحد 3

تزریق بوتاکس پیشانی

تزریق ژل و فیلر در جردن ؛ تزریق ژل گونه

 

نکاتی برای طولانی تر ساختن مدت زمان ماندگاری اثرات بوتاکس:

    • از یک پزشک زیبایی شناس دارای مجوز و بسیار مجرب استفاده کنید. تزریق بوتاکس برای حداکثر اثربخشی به دوز مناسب و محل های تزریق دقیق نیاز دارد.
    • در 24 ساعت اول از ورزش شدید و گرمای زیاد دوری کنید. سونا، ورزش شدید (ورزش ملایم خوب است) یا ماساژ شدید صورت به طور بالقوه می تواند باعث مهاجرت بوتاکس به سایر نواحی شود که در نهایت می تواند منجر به فلج موقتی صورت، افتادگی پلک یا سایر اثرات نامطلوب شود.
    • از قرارگرفتن در مقابل آفتاب خودداری کنید. نور خورشید باعث چین و چروک زودرس می شود. بوتاکس در برابر این چین و چروک های آسیب دیده پوست، بی اثر خواهد بود؛ زیرا عضلات زیرین را درگیر نمی کند. ضد آفتاب را هر روز روی صورت، گردن و دستان خود بزنید. با استفاده از کرم ضد آفتاب با کیفیت بالا، نتایج آن را برای مدت طولانی تری حفظ کنید و در ساعات اوج تابش آفتاب از رفتن به بیرون از خانه خودداری کنید.

تزریق بوتاکس در جردن

  • اگر از پوست خود مراقبت کنید، مزایای بوتاکس و پرکننده بیشتر خواهد ماند. بیمارانی که مدام پوست خود را مرطوب می کنند و با نوشیدن آب فراوان هیدراته می مانند، اثر جذب آب در مواد پرکننده پایه هیالورونیک را افزایش می دهند. این کمک میکند تا مناطق تحت درمان چاق و بدون چروک باقی بمانند.
  • رژیم غذایی شما هم بر ظاهر و هم بر سلامت پوست تأثیر می گذارد. سعی کنید از خوردن غذاهای فرآوری شده و بسته بندی شده خودداری کرده و میزان قند را در رژیم خود محدود کنید. یک وزن ثابت داشته باشید. کاهش شدید وزن به خصوص در صورت باعث کاهش اثر و ماندگاری تزریقات ضد پیری می شود.

مطالب مرتبط

قیمت تزریق بوتاکس دستمزد و لیست برند های معروف

بوتاکس از چه موادی تشکیل شده برای چه مفید است

تزریق بوتاکس در جردن

تزریق بوتاکس در جردن

  • استرس از بسیاری جهات بر بدن تأثیر منفی می گذارد، روند پیری را تسریع می کند و علائم رایج پیری را به سرعت افزایش می دهد. برای استفاده از مزایای تزریق، سعی کنید عوامل القا کننده ی استرس زا غیر ضروری را از زندگی خود حذف نمایید و تکنیک های کاهش استرس مانند مراقبه یا یوگا را در روز به کار برید.
  • برخی مطالعات نشان داده اند که اثرات بوتاکس با سطح روی در بدن ارتباط دارد. بسیاری از افراد کمبود روی جزئی دارند. مصرف منظم مکمل روی پس از درمان بوتاکس ممکن است به طولانی شدن اثرات ضد پیری کمک کند.
  • برخی دونده ها از کوتاه مدت بودن اثر بوتاکس شکایت دارند. لازم نیست ورزش مورد علاقه خود را کنار بگذارید، تنها با دقت به نکاتی مانند استفاده از کلاه ایمنی یا زدن عینک آفتابی و… از برخی عوامل کاهش دهنده اثر بوتاکس فاصله بگیرید.
  • سیگار کشیدن پوست شما را پیر می کند و عمر شما را کوتاه می کند، پس از آن پرهیز کنید.
  • بهترین راه برای افزایش طول عمر بوتاکس، گذراندن یک برنامه درمانی “نگهداری” با پزشک است. درمان های منظم بوتاکس بسیار مفید می باشد. صبور باشید و به پزشک خود اعتماد کنید. زیاده روی نکنید بسیاری از درمان ها خیلی سریع باعث می شود عضلات شما در برابر بوتاکس مقاومت کنند یا از راه های منفی دیگر عکس العمل نشان دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا