دسته‌بندی نشده

طب سوزنی برای رشد مجدد مو

 طب سوزنی برای رشد مجدد مو

طب سوزنی و رشد مو

مطالعه مشابهی را می توان در مجله طب چینی یافت. طبق گفته های جیانگ و لیو ، یک مرد 36 ساله که با آلوپسی اکسیپیتال همراه بود ، در سه دوره جداگانه طب سوزنی  دریافت کرد.

پس از دوره اول ، موهای نازک و کرکی شروع به رشد کرده اند.

بعد از دوره دوم ، موهای کرکی در کل ناحیه طاس گسترش یافته بود.

و سرانجام ، پس از دوره سوم ، رشد مو سالم مشاهده شد.

 طب سوزنی برای رشد مجدد مو
طب سوزنی برای رشد مجدد مو

کلینیک طب سوزنی در شرق تهران

ممکن است به نظر برسد که تحقیقات محدود است ، اما تحقیقاتی که هم اکنون در مورد طب سوزنی و ریزش مو در دسترس است ، ارزشمند است.

در حالی که تحقیقات بیشتر مکانیسم دقیق اثربخشی طب سوزنی در درمان ریزش مو را نشان می دهد ، تحقیقات حاضر الگویی از اثربخشی را نشان می دهد.

بنابراین ، آیا شما معتقدید که طب سوزنی موثر است ، زیرا باعث می شود که نصف النهارها را باز کرده  و جریان بدن را تقویت کند ، یا فکر می کنید نتایج با افزایش گردش خون و تحویل مواد مغذی ارتباط بیشتری دارند.

 برای مبتلایان به ریزش مو این بسیار مفید است که به دنبال درمانی بدون مواد شیمیایی و عوارض جانبی طولانی مدت باشند.

 طب سوزنی برای رشد مجدد مو
طب سوزنی برای رشد مجدد مو

آیا عوارض جانبی مرتبط با طب سوزنی وجود دارد؟

هنگامی که توسط یک متخصص باتجربه و درست آموزش دیده ، طب سوزنی می تواند یک جایگزین مطمئن و مؤثر برای درمان ها و داروهای مدرن پزشکی باشد.

با این حال ، آگاه باشید که همه به طب سوزنی پاسخ متفاوتی نشان می دهند ، و ممکن است بعد از جلسه خود چند عارضه جانبی از جمله خستگی ، درد ، کبودی و گرفتگی عضلات را تجربه کنید .

خوشبختانه چنین عوارض جانبی موقتی و عموماً خفیف است ، اگرچه در صورت تداوم علائم یا به نظر می رسد با هر جلسه علائم بیماری را با پزشک خود صحبت کنید.

متخصص طب سوزنی در بلوار فردوس

از درمان طب سوزنی برای ریزش مو چه انتظاری باید داشت؟

اگر می خواهید طب سوزنی را امتحان کنید ، ممکن است کمی تردید داشته باشید.

از این گذشته ، شاید تاکنون هرگز طب سوزنی را تجربه نکرده باشید. بنابراین ، از اولین مراجعه و دوره درمانی بعدی شما چه انتظاری می توانید داشته باشید؟

خوب ، ممکن است شما شوکه شوید که متوجه شده اید که ملاقات اولیه شما با پزشک متخصص طب سوزنی بسیار شبیه به ملاقات منظم با پزشک عمومی شما است.

به عنوان مثال ، به شما احتمالاً آزمایشات بدنی كوتاهی داده می شود ، و از شما خواسته می شود كه تاریخچه سوابق پزشکی را ارائه كنید.

این اطلاعات برای آگاهی از متخصص طب سوزنی شما بسیار مهم است ، زیرا  کمک می کند تا بهترین روش درمانی ممکن را برای شما ارائه دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا