دکتر پوست و موتهرانپارس

متخصص پوست در تهرانپارس

 

متخصص پوست و مو در تهرانپارس ; پزشکی است که بر درمان و رفع اختلالات و بیماری های پوست ، مو ، ناخن ها و غشای مخاطی تخصص داشته و موارد آرایشی بهداشتی را هم درمان می کند .متخصص پوست برای احیا و ترمیم ظاهر و زیبایی پوست و مو کمک می کند. در این مطلب بعد از معرفی بهترین متخصص پوست مو و زیبایی در تهرانپارس به بیماری هایی پوست اشاره میشود

  • ریزش مو
  • جای جوش
  • آکنه
  • لک های پوستی
  • مشکلات مثل کهیز و حساسیت پوست
  • روشن سازی پوست
  • رفع چین و چروک

متخصص پوست در تهرانپارس

برای انواع مختلفی از مشکلات پزشکی و زیبایی ممکن است نیاز باشد که به متخصص پوست و مو مراجعه کرد در عین حال قسمت هایی از بدن که تحت درمان این متخصص است تاثیر فراوانی بر ظاهر و زیبایی فرد دارد و با بروز هر مشکلی در پوست یا مو همه دوست دارند که مشکل به سرعت برطرف شود.

بهترین متخصص پوست در تهرانپارس

انتخاب پزشک خوب و حرفه ای برای حفظ سلامت یا در صورت لزوم بازگرداندن سلامت و زیبایی به پوست و مو مهم است و باید بهترین متخصص پوست و مو را انتخاب کرد.در اینجا ما بهترین و مجرب ترین متخصص پوست در تهرانپارس را با شماره تماس مطب و آدرس به شما معرفی کرده ایم.

متخصص پوست در تهرانپارس
متخصص پوست در تهرانپارس

متخصص پوست برای درمان بیماری چه کار های انجام می دهد؟

روش های درمانی یک متخصص پوست و مو طیف وسیعی از اقدامات پزشکی و آرایشی را در بر می گیرد که برای درمان مشکلات مربوط به پوست و مو و ناخن ها استفاده می شود.

دارو و درمانی های مورد استفاده برای درمان بسیاری از بیماری های پوستی غیر تهاجمی بوده و در مواردی هم از درمان های تهاجمی استفاده می شود.روش های درمانی یک متخصص پوست و مو می تواند در مطب به صورت سرپایی یا در بیمارستان انجام شود.

 

لایه برداری شیمیایی

برای برداشتن یک لایه از پوست از محلول شیمیایی استفاده می شود و با برداشتن یک لایه ، پوست زیر ان که نرم تر است خود را نشان می دهد.این روش برای درمان پوست های آسیب دیده از نور خورشید و برخی از آکنه کاربرد دارد.موارد آرایشی و زیبایی مثل لکه های پیری و خطوط اطراف چشم هم با این روش قابل درمان هستند.

متخصص پوست در تهرانپارس

تزریقات آرایشی

برای درمان چین و چروک ، زخم و کم کردن اثرات پیری در صورت ، روش های تزریقی متنوعی وجود دارد.متخصص پوست می تواند با روش هایی مثل تزریق بوتاکس یا مواد پر کننده مانند کلاژن و چربی روند ترمیم پوست را آغاز کند.

این رویه ها در تخصص پوست نتایج موقت دارند و برای حفظ نتایج باید تزریق به صورت منظم انجام شود.در برخی افراد بوتاکس بی نتیجه است زیرا بدن آنها برای بوتاکس آنتی بادی تولید می کند.

سرما درمانی

سرما درمانی را می توان یک روش درمانی سریع برای مشکلات خوش خیم پوستی پوستی مانند زگیل نام برد.این روش با انجماد ضایعات پوستی به وسیله ی نیتروژن مایع سلول های آسیب دیده را از بین می برد.

درم ابریژن

این رویه به کاهش بافت اسکار و کاهش ایجاد چین و چروک ظریف و خالکوبی کمک می کند.با استفاده از یک برس چرخان با سرعت زیاد متخصص پوست لایه سطحی پوست را بر می دارد

برداشتن ضایعات پوستی

متخصصان پوست و مو به دلایل مختلفی ضایعات پوستی را از روی پوست بر می دارند از جمله این دلایل

  • جلوگیری از شیوع بیماری
  • دلایل زیبایی
  • پیشگیری از عفونت مجدد
  • کاهش علائم یک مشکل پوستی
  • تشخیص یک مشکل جدی

با توجه با اندازه ی ضایعه ی پوستی قبل از انجام آن ممکن است از بی حسی موضعی یا عمومی استفاده شود

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha loading...

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا