بوتاکس

مراقبت های مهم بعد از تزریق بوتاکس چیست

توضیه های مهم بعد از تزریق بوتاکس

What are the important precautions after Botox injection?

دستورالعمل مراقبت بعد تزریق بوتاکس

مراقبت بعد تزریق بوتاکس ; قبل از انجام سایر درمان های صورت 24 ساعت صبر کنید تا دوباره به آن روال عادی مراقبت از پوست برگردید. این امر باعث می شود تا بدن بتواند خود را با درمان زیبایی پزشکی تطبیق دهد.

باید بعد از درمان بوتاکس دراز نکشید وحتما بنشینید. این امر به منظور جلوگیری از خطر فشار به مناطق تحت درمان و جلوگیری از خطر مالش تصادفی آن ناحیه است.

در صورت نیاز به تزریق بوتاکس بیشتر ، دو هفته بعد از اولین درمان بوتاکس ، قرار ملاقات بعدی را تعیین کنید.و درصورت لزوم با کلینیک تماس بگیرید.

تزریق بوتاکس در پونک

تزریق بوتاکس در پونک ؛ بوتاکس چگونه کار می کند؟

بوتاکس ، سم بوتولینوم نیز نامیده می شود ، از باکتری های ایجاد کننده بوتولیسم ساخته می شود. سم بوتولینوم برای جلوگیری از فعالیت عصبی در عضلات عمل می کند. بوتاکس برای درمان شرایط پزشکی ، و به صورت آرایشی برای از بین بردن چین و چروک استفاده می شود. مراقبت بعد تزریق بوتاکس ]چیست

سم بوتولینوم در حال حاضر برای درمان بیش از 20 بیماری مختلف پزشکی ، از جمله میگرن مزمن ، هایپرهیدروز (تعریق بیش از حد) ، مثانه بیش از حد فعال استفاده می شود.

مطالب مرتبط

معرفی بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران

تزریق بوتاکس برای چین و چروک پیشانی چیست ؟

از نظر زیبایی ، لوازم آرایشی بوتاکس می تواند خطوط گلابلا (خطوط اخم بین ابرو) ، خطوط کانتال (پای کلاغ) و موارد دیگر را درمان کند!

تزریق بوتاکس باید فقط توسط پزشک ، پرستار یا متخصص پزشکی انجام شود ، حتی اگر برای اهداف زیبایی استفاده شود.

مراقبت بعد تزریق بوتاکس ; اثرات تزریق بوتاکس موقتی است. پس از تزریق ، علائم شما ممکن است طی سه ماه کاملاً برگردد. پس از تزریق مکرر ، ممکن است زمان کمتری طول بکشد تا علائم برطرف شود ، به خصوص اگر بدن  آنتی بادی هایی را برای سم بوتولینوم ایجاد کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا