طب سنتی و طب سوزنیپونک

کلینیک طب سوزنی در پونک

مزایای شگفت آور طب سوزنی

طب سوزنی یکی از بهترین روش های درمان مشکلات عضلانی ، استرس ، میگرن و بسیاری از مشکلات بدن ماست . به همین دلیل نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است . 

در این مقاله ضمن معرفی برترین مراکز طب سوزنی در پونک ، به مزایای طب سوزنی نیز اشاره خواهیم داشت . 

بهترین کلینیک طب سوزنی در پونک

طب سوزنی

1 – دکتر الهام امیر آذر (کلینیک نیایش )

  • ????مدرک تخصصی طب سوزنی از دانشگاه امپرور کالج کالیفرنیا (سال 2000 میلادی) 
  • ???? مدرک تخصصی طب سوزنی از کالج کانادایی طب مکمل در سال 2007  
  • ???? تنها تدریس کننده دوره های FCA طب سوزنی و زیبایی در ایران از سال 1388
  • ???? تالیفات و انتشار مقالات تخصصی در زمینه طب سوزنی در مجله سلامت

موارد درمان طب سوزنی در غرب تهران

  • طب سوزنی جهت زیبایی و جوانسازی چهره و پوست 
  • بهبود درد های عضلانی 
  • بهبود مشکلات گوارشی 
  • درمان مشکلات تنفسی 
  • از بین بردن مشکلاتی عصبی و استرس
  • درمان لاغری و چاقی 
  • بهبود عملکرد سیستم ایمنی و مقابله با بیماری های ویروسی 
  • چکاپ های سلامت
  • تنظیم فعالیت های ورزشی و برنامه عذایی متناسب

تلفن کلینیک نیایش :

02122363638 ☎️

 34677713011+ ????


مشاهده وبسایت :

www.amirazar.ir


مشاهده لوکیشن :

موقعیت یابی با گوگل


نام شماره تماس آدرس

کلینیک طب سنتی دکتر سامان سلطانیان

02144067357

02144011820

پونک، باغ فیض، خیابان خجسته پور، انتهای خیابان سلیمانی، کوچه مریم، پلاک19، طبقه4، واحد404
کلینیک ایده آل 02144495410  

پونک ، بلوار همیلا ، خیابان پارک ، میدان پارک ، ساختمان پزشکان پاسارگاد،طبقه 3 ، واحد 5

طب سوزنی باعث تقویت جریان انرژی بدن می شود و در صورت لزوم با  باز کردن انسداد هایی که در وهله اول منجر به اختلالات جسمی و عاطفی می شود به بهبودی کمک می کند.

مزایای شگفت آور طب سوزنی

کلینیک طب سوزنی در پونک

طب سوزنی ، یک سنت شفابخش و باستانی چینی است. که فواید طب سوزنی با نتایج تحقیقات علمی زیادی اثبات شده است و هم اکنون آن را به عنوان یکی از مناسب ترین و مؤثرترین روش های جایگزین برای استفاده در جهت بهزیستی و بهبودی معرفی می کند.

این طب سنتی چینی با قدمت زیاد ، بدن جسمی را به عنوان مجموعه ای از میادین پرانرژی تلقی می کند ، که اگر در سلامت باشد ، جریان بهینه انرژی را فراهم می کند. اگر بدن در حالت بیماری باشد ، انسداد  جریان انرژی ایجاد می شود.

برای لاغری میتوانید از طب سوزنی نیز استفاده کنید

طب سوزنی باعث تقویت جریان انرژی بدن می شود و در صورت لزوم با  باز کردن انسداد هایی که در وهله اول منجر به اختلالات جسمی و عاطفی می شود به بهبودی کمک می کند.

طب سوزنی

برخی از مزایای شگفت آور طب سوزنی

بیشتر افراد دارای اختلالات اسکلتی عضلانی-عضلانی  در مورد اثرات شگفت انگیز طب سوزنی هنگام کاهش درد مزمن و بهبود کیفیت زندگی صحبت می کنند

. این روش درمانی باستانی دارای تعداد زیادی فواید جسمی ، روحی و عاطفی دیگری است که افراد زیادی با آن ها آشنا نیستند. برخی از این مزایای شگفت آور طب سوزنی موارد زیر است:

تقویت حالات روحی

در صورتی که استرس مزمن ، نگرانی در زندگی واقعی یا دلایل نامتعادل هورمونی در روحیه مضطرب و افسردگی احتمالی شما وجود دارد ، طب سوزنی می تواند تسکین قابل توجهی را ارائه دهد.

در حین و بعد از استفاده از سوزن های طب سوزنی ، سیستم عصبی مرکزی شما تحریک می شود و اندورفین ها و سایر مواد شیمیایی را که باعث افزایش روحیه شما می شود ، آزاد می کند. این فرایند به شما کمک می کند تا مثبت تر فکر کنید و از بدن خود حمایت کنید تا از تأثیرات مخرب وضعیت اضطراب و استرس طولانی مدت جلوگیری کند

کلینیک طب سوزنی در پونک
کلینیک طب سوزنی در پونک

پشتیبانی سیستم ایمنی

روش زندگی ما در قرن بیست و یکم ، سیستم ایمنی بدن را شاید بیش از گذشته در تاریخ به چالش بکشد. از آنجا که سیستم ایمنی بدن اولین خط دفاع بدن است ، عملکرد مؤثر و بهینه آن بسیار مهم است.

طب سوزنی نه تنها سیستم ایمنی بدن را برای مقابله با عفونت ها و سایر تهدیدات مضر ارگانیسم بدن تقویت می کند بلکه باعث افزایش سرعت بهبودی در زمان نقاهت می شود. یکی دیگر از کارکردهای طب سوزنی ، تعادل در عملکرد سیستم ایمنی است که در صورت فعال بودن بیش از حد ، می تواند منجر به ایجاد بیماریهای مختلف خود ایمنی شود.

افزایش انرژی

شما برای مقابله با خستگی به تقویت انرژی جسمی یا روانی نیاز دارید ، طب سوزنی می تواند مزایای فوق العاده ای را برای مقابله با خستگی یا مه مغزی(حس مبهم) به همراه آورد. با برقراری تعادل کامل در زمینه انرژی بدن ، می توان به یک نقطه بهینه رسید تا تمام اندام ها به طور صحیح عمل کنند.

در نتیجه می توانید حالت آسوده ای را تجربه کنید که باعث می شود با کیفیت بهتری استراحت کرده و عاری از درد شوید. تحریک مسیرهای عصبی مناسب منجر به افزایش استقامت جسمی و ظرفیت تفکر شفاف و خلاق می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha loading...

دکمه بازگشت به بالا