دسته‌بندی نشده

معرفی باشگاه ایکس بادی در اختیاریه


مجموعه ایکس بادی فست فیتنس (FastFitness)

مجموعه ایکس بادی فست فیتنس (FastFitness)

02122603007

تماس

09305558531

تلفن همراه


بر بلوار کاوه (به سمت جنوب)، قبل از اخلاقی غربی، نبش کوچه یاس( یاسمن دوم) پلاک ۱۸


گالری مجموعه فست فیتنس


سایت و قیمت انواع پکیج


با مزایای ورزش ایکس بادی بیشتر آشنا شویم

ورزش ایکس بادی به دلیل تاثیرات فراوان آن بر سلامتی از محبوبیت ویژه ای در بین ورزشکاران برخوردار است.

این ورزش علاوه بر کاهش وزن و تناسب اندام می تواند در درمان آسیب های ناشی از فعالیت های ورزشی موثر باشد.

در واقع، این ورزش کاربردهای دیگری داشته و از آن می توان جهت تحقق اهداف درمانی هم استفاده نمود.

تکنولوژی EMS در پزشکی برای اهداف درمانی چون تقویت عضلات پیرامون مفاصل، بهبود روند حرکتی و توانبخشی مورد استفاده قرار می گیرد.

در ادامه قصد داریم تا شما عزیزان را با مزایای ورزش ایکس بادی بیشتر آشنا نماییم.

·       جلوگیری از ضعیف شدن استخوان در پیری

ورزش ایکس بادی می تواند از بروز مشکلاتی چون ضعیف شدن استخوان یا پوکی آن در سنین پیری جلوگیری نماید. در واقع، این ورزش نوعی ابزار پیشگیرانه جهت جلوگیری از بروز این مشکل به شمار می رود. این امر هم به دلیل استفاده از تکنولوژی EMS به کار رفته در ساخت دستگاه Xbody می باشد که باعث تحریک و تقویت عضلات بدن می شود. این ورزش جهت حفظ سلامت دستگاه قلبی عروقی، جلوگیری از تحلیل استخوان در سنین پیری و تقویت عضلات اسکلتی بسیار مفید می باشد.

·       افزایش سرعت چربی سوزی و عضله سازی در بدن

شما طی هر جلسه تمرینی در مقایسه با ورزش های عادی به میزان 3 برابر، افزایش سوخت و ساز خواهید داشت. بعد از گذشت چند جلسه متوجه کاهش سایز خود و آب شدن چربی های بدن خود خواهید شد. شما می توانید با انجام مستمر تمرینات ورزشی، سطح مصرف انرژی خود را افزایش داده و بعد از مدتی به اندام ایده آل خود دست یابید. با استفاده از متد تمرینی ایکس بادی می توان قدرت عضلات خود را در انجام ورزش های سرعتی و انفجاری، افزایش داد.

·       فرم دهی بدن و دستیابی به اندام ایده آل

با انجام تمرینات منظم می توان به اهداف خود جهت بهبود فرم اندام، اصلاح شیوه ایستادن، نشستن و حتی راه رفتن دست یافت. به دلیل باقی ماندن عضلات بدن تا 72 ساعت در فاز ریکاوری بعد از هر جلسه تمرینی، فرایند چربی سوزی بسیار آسان تر انجام می شود. همین امر موجب می شود تا در مدت زمان کوتاه بتوانید به اندام ایده آل خود دست یابید.

معایب و عوارض احتمالی ورزش ایکس بادی چیست؟

همانطور که میدانید، انجام فعالیت های ورزشی بیش از اندازه به بدن آسیب وارد خواهد کرد. ورزش ایکس بادی هم از این قاعده مستثنی نمی باشد. قبل از ثبت نام در باشگاه بهتر است به مواردی چون پیشینه پزشکی، سن، قوای بدنی و میزان وزن خود توجه داشته باشید. متاسفانه اکثر افراد بدون توجه به وضعیت جسمانی خود در رشته مورد نظر ثبت نام کرده و با انجام تمرینات زیاد باعث آسیب به بدنشان می شوند. بسیاری از افراد تصور می کنند که به دلیل استفاده از متد EMS در دستگاه Xbody و ایجاد پالس های الکتریکی به قلب و سایر اندام های بدن آسیب وارد می شود. در حالیکه اینطور نیست. این دستگاه تنها با ایجاد پالس های الکتریکی به تحریک عضلات و ماهیچه های بدن منجر می شود.

ایکس بادی را تمام افراد در گروه های سنی مختلف می توانند انجام دهند. البته به شرطی که دارای مشکلات جسمانی به خصوصی نباشند. در این ورزش به غیر از دستگاه از جلیقه های خاصی استفاده می شود که فرایند چربی سوزی و کاهش وزن را تسریع خواهند بخشید. این ورزش به هیچ عنوان برای قلب مضر نمی باشد. جریان های الکتریکی وارد شده به بدن تنها عضلات اسکلتی رشته ای را تحت تاثیر قرار می دهند. یکی از مهمترین کاربردهای دستگاه های EMS در فیزیوتراپی می باشد. در واقع، با استفاده از این دستگاه می توان باعث کاهش دردهای ناشی از کمر و سایر دردهای عضلانی شد. اگر تمرینات ورزشی خود را زیر نظر یک فرد متخصص و در یک باشگاه معتبر انجام دهید، هیچگونه عوارض جانبی برای شما ایجاد نخواهد شد.

تعداد جلسات ایکس بادی

ورزش ایکس بادی، یک سری پیش نیازهای خاصی دارد. آن دسته از افرادی که به دنبال کاهش سایز در قسمت های مختلف بدن خود می باشند، می توانند با توجه به وضعیت جسمانی خود به انجام تمرینات Xbody بپردازند. با انجام مداوم این تمرینات در مدت زمان کوتاه شاهد ایجاد تغییرات قابل توجهی در فرم و سایز بدن خود خواهید شد. معمولا، تعداد جلسات این رشته ورزشی دو بار در هفته به مدت 20 دقیقه می باشد. در طول جلسات تمرین باید جلیقه مخصوص را بپوشید. زیرا کاهش سایز و چربی سوزی در این ورزش با استفاده همزمان از جلیقه و دستگاه EMS امکانپذیر می باشد. بعد از گذشت 4 الی 6 ماه از انجام تمرینات ورزشی شاهد ایجاد تغییرات قابل توجه در اندام، فرم بدن، کاهش چربی، سلامت و همچنین بهبود وضعیت پوست خود خواهید شد.

چرا هزینه ثبت نام ایکس بادی گران تر از ورزش های عادی است؟

همانطور که میدانید در ورزش ایکس بادی از تجهیزات بیشتری در مقایسه با ورزش های عادی استفاده می شود. همین امر باعث می شود تا شاهد اختلاف زیاد هزینه آن در مقایسه با سایر رشته های ورزشی باشیم. البته فاکتورهای دیگری هم وجود داشته که بر هزینه ثبت نام این رشته ورزشی تاثیر می گذارند. طول دوره، تعداد جلسات و محل استقرار باشگاه از جمله مهمترین عواملی هستند که هزینه ثبت نام این رشته ورزشی را تحت تاثیر قرار می دهند. شما می توانید با توجه به نیاز ورزشی خود در دوره های 1 ماهه، 2 ماهه یا 3 ماهه ثبت نام کنید. هزینه ثبت نام هر کدام از این دوره ها متفاوت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha loading...

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا