کلینیک پوست مو زیبایی

معرفی ” بهترین مرکز تزریق ژل و فیلر در جردن ” +【عکس قبل بعد】

زیبا شدن دوباره لب ها

با وبسایت برترین پزشک همراه باشید تا بهترین مرکز تزریق ژل و فیلر در جردن را به شما معرفی کنیم.

اما نکات مهم درباره ژل و فیلر چیست

تزریق ژل برای افزایش حجم لب ها

لب یکی از اصلی ترین ویژگی هاییست که می تواند در ایجاد جذابیت و زیبایی چهره بسیار حائز اهمیت باشد. تقویت غیر جراحی با استفاده از مواد پرکننده تزریقی برای چندین دهه مورد تقاضا بوده و هر ساله محبوبیت بیشتری پیدا می کند.

روزانه بسیاری از افراد با لب های نازک به انواع کلینیک ها و یا مطب های خصوصی پزشکان متخصص پوست مراجعه می کنند و خواهان داشتن لب هایی پر و متناسب هستند.

دکتر علی دستخوش دکتر پوست و مو زیبایی در منطقه شمال تهران جردن

دکتر علی دستخوش پوست مو زیبایی با خدمات شامل :

  • تزریق ژل
  • تزریق بوتاکس
  • تزریق چربی
  • لیزر موهای زائد

جهت مشاوره رایگان زیبایی و یا تماس و تعیین وقت با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

021-460-41-665

0922-450-4576

آدرس :

خیابان ولیعصر بالاتر از پارک ملت نبش کوچه روانپور ساختمان پزشکان جم طبقه همکف واحد 3

 

تزریق بوتاکس پیشانی

تزریق ژل و فیلر در جردن ؛ تزریق ژل گونه

تزریق ژل و فیلر در جردن
تزریق ژل و فیلر در جردن

پرکننده لب ماده ای مانند ژل است که به لب ها تزریق می شود تا به لب، حجم داده و ظاهر کلی آن را بهبود بخشد. استفاده از پرکننده ها برای تناسب لب امری بسیار طبیعی است. از پرکننده های لب برای اصلاح بی نظمی شکل ناشی از ضربه، پیری یا جراحی استفاده می شود.

مرکز تزریق ژل و فیلر در جردن

 انواع مختلفی از پرکننده لب وجود دارد که می تواند در لب و اطراف دهان تزریق شود. اما متداول ترین پرکننده های لب در کلینیک ها محصولاتی هستند که حاوی اسید هیالورونیک می باشند.

اسید هیالورونیک یک قند طبیعی است که در بدن یافت می شود. به افزایش حجم لب کمک می کند و همچنین بسیار ایمن خواهد بود.

بهتر است بدانید آناتومی لب ها پیچیده است  و پر از عضله و بافت چربی می باشد. با افزایش سن حجم عضلات و بافت چربی به مرور کاهش می یابد و خاصیت ارتجاعی پوست تحلیل می رود و منجر به تغییرات ساختاری و قابل مشاهده در لب خواهد شد.

تزریق ژل و فیلر در جردن

در این بین یکی از جزئیات درخواست شده توسط بیماران، بالا آمدن رول سفید لب فوقانی در سطح دندان های نیش است. این ویژگی بهتر است در سنین 15 تا 25 سالگی تعریف شود. یک قوس زیبا و واضح نشانگر جوانی چهره می باشد.

برخی از بانوان نیز به دنبال نمای چشمگیرتر هستند، اما این  موارد استثنا بوده و شامل اصلاح با قاعده نمی باشد. شاید شما عزیزان نیز تا به حال از خود پرسیده اید که  چرا بعضی افراد بیش از حد لب هایشان بزرگ می باشد؟

برخی از احتمالات اینکه چرا ممکن است لبهای دیگران بسیار حجیم به نظر می آید، عبارتند از:

بیمار به تازگی از پرکننده  استفاده کرده است و هنوز لب بسیار متورم است: معمولاً تورم قابل توجهی برای چند روز پس از تزریق پرکننده وجود دارد.

مردم اغلب عکس های متورم خود را ارسال می کنند و بهتر است بدانید که این تصاویر، نتیجه نهایی نمی باشد. لب ها می توانند روز بعد از نظر ابعاد دو برابر شوند و سپس یک هفته بعد به نظر کاملاً ظریف تر به نظر برسند.

بیمار مقدار زیادی پرکننده دریافت کرده است

دریافت پرکننده بیش از حد می تواند به این دلیل باشد که فرد آن را درخواست کرده یا ارائه دهنده خدمات بیش از حد ژل تزریق کرده است.

در نظر داشته باشید که از سرنگ 1-5/0 میلی لیتر در ابتدا استفاده شود و 4-2 هفته بعد برای درمان های اضافی (در صورت تمایل) پیگیری صورت پذیرد تا از پرشدگی بیش از حد پرهیز شود.

تزریق ژل و فیلر در جردن
تزریق ژل و فیلر در جردن

بیمار به ژل واکنش نامطلوبی داشته است

به ندرت این مورد شایع می باشد؛ اما مطمئناً ممکن است در برخی افراد واکنش آلرژیک مشاهده شود یا در فردی لب بیش از حد معمول با تورم واکنش نشان دهد.

این مسئله به طور معمول در طی یک هفته بدون مداخله برطرف خواهد شد، اما باید توسط ارائه دهنده تزریق (پزشک متخصص پوست) ارزیابی شود.

تزریق ژل و فیلر در جردن ؛ تزریق شخصی

اخیراً روشی وجود دارد که افراد آموزش ندیده سعی در تزریق خود یا دیگران بدون دانستن آناتومی، محصول و تمرین دارند. نتایج این قبیل تزریقات معمولاً بسیار ضعیف است.

محصولی که به صورت آنلاین و بدون مجوز خریداری می شود نیز ممکن است جعلی بوده و نتایج آن غیر قابل پیش بینی و کاملاً خطرناک باشد.

تزریق ژل و فیلر چگونه انجام میشود + عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha loading...

دکمه بازگشت به بالا