کلینیک پوست مو زیباییپاسدارانتزریق ژل و فیلرشریعتینیاورانهروی

تزریق ژل و فیلر در منطقه 1 تهران

چگونه صورت دچار چین و چروک می شود؟

چگونه صورت دچار چین و چروک می شود؟

تزریق ژل و فیلر در منطقه 1 تهران : چین و چروک نمادی از یک خاطره با هر اتفاق است!

1.افزایش سن

با افزایش سن پوست، خاصیت ارتجاعی آن از بین می رود و در این حالت پوست می تواند چین و چروک و خطوط ریز را نشان دهد.


1

 

کلینیک زیبایی لیزر سنتر
کلینیک زیبایی لیزر سنتر

02122179492

09126777009

تماس

زعفرانیه خیابان مقدس اردبیلی پلاک ۳۱ ساختمان اکیاس طبقه پنجم شمالی

پروفایل کلینیک لیزر سنتر


مراکز تزریق ژل در شمال تهران منطقه 1

نام مرکز و دکتر  شماره تماس

گالری عکس ( کلیک )

کلینیک پوست مو زیبایی یاس شریعتی 26415340

 

مرکز پوست مو یاس تزریق ژل قبل و بعد در تهران

گالری عکس مرکز پوست مو زیبایی یاس شریعتی کلیک

کلینیک زیبایی سابرینا

هروی

22322070

 

تزریق ژل لب سابرینا هروی

 

کلیینیک پوست مو زیبایی مریم نیاوران 22704580

 

 

کلینیک پوست مو زیبایی مریم نیاوران ; گالری عکس آدرس تماس

دکتر پگاه نیری کمان سعادت اباد 26654500

 

تزریق ژل و فیلر در منطقه 1 تهران
تزریق ژل و فیلر در منطقه 1 تهران

2.آلودگی

محیط زندگی می تواند تأثیر عمده ای در ایجاد چین و چروک های عمیق و خطوط ظریف داشته باشد. آلودگی یکی از عوامل محیطی است که به فعالیت رادیکال های آزاد کمک می کند.

 

در حقیقت، مطالعه ای که در سال 2010 در ژورنال تحقیقات پوستی منتشر شد، نشان داد زنانی که در محیط شهری زندگی می کنند، دارای چین و چروک و لکه های سنی بیشتری نسبت به آنهایی هستند که در یک دوره 24 ساله در مناطق روستایی زندگی می کنند.

 

نکته: اگر در یک شهر پرجمعیت زندگی می کنید، حتما شب ها قبل از خواب صورت خود را بشویید تا آلودگی پاک شود و در رژیم غذایی خود حتما میوه و سبزیجات حاوی آنتی اکسیدان را قرار دهید.

 

مرکز تزریق ژل و فیلر سعادت اباد

 

این مرکز ب سالها تجربه در زمینه تزریق ژل فیلر بوتاکس چربی توانسته رضایت حداکثری مراجعه کنندگان را بدست آورد.

 

این مرکز آماده ارائه کلیه خدمات تزریق ژل تزریق فیلر تزریق بوتاکس با برند های درجه یک خارجی میباشد. شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با این مرکز در تماس باشید.

 

نام دکتر : پگاه نیری کمان

تلفن: 02126654500

سایت اختصاصی : shelaser.com

آدرس : تهران سعادت اباد سرو شرقی.


تزریق ژل و فیلر برای کسانی که بر روی صورتشان بر اثر افزایش سن و یا شرایط محیطی چروک افتاده است و یا خانم هایی که علاقه مند به برجسته کردن گونه و لب دارند انجام می شود.

3.آفتاب

بزرگترین عامل ایجاد چین و چروک، قرار گرفتن در معرض آفتاب است. هم اشعه UVA که به عمیق ترین لایه های پوست نفوذ می کند و هم اشعه UVB که باعث آفتاب سوختگی می شود، می تواند منجر به پیری زودرس و چین و چروک شود.

دوری از آفتاب (و بیرون از تخت های برنزه کننده!) نه تنها فرد را در برابر سرطان پوست محافظت می کند، بلکه باعث می شود فرد جوان به نظر برسد. در واقع آسیب ناشی از نور خورشید منجر به از دست رفتن کلاژن و الاستین و در نتیجه چین و چروک پوست می شود.

تزریق ژل و فیلر در منطقه 1 تهران

تزریق ژل و فیلر در منطقه 1 تهران ؛ کمبود خواب

کاهش pH در اثر عدم خواب كافي و کاهش توانايي سلول هاي پوست در مرطوب نگه داشتن بدن در این حالت می تواند باعث ایجاد چین و چروک های پوستی شود.

علاوه بر این، هنگام خواب سموم از بدن دفع می شوند. برای حداکثر سلامتی خواب 8-6 ساعت در شب توصیه شده است.

5.استرس

استرس سطح کورتیزول را افزایش می دهد که در نتیجه توانایی پوست در نگه داشتن رطوبت را کاهش می دهد. علاوه بر این، افزایش قند خون به کلاژن و فیبرهای الاستین موجود در پوست آسیب می رساند. موارد گفته شده، ساختارهای حمایتی اساسی هستند که پوست را از افتادگی و ایجاد چین و چروک باز می دارد.

6.قند

خوردن بیش از حد قند مطمئناً منجر به پیری زودرس می شود. پس از مصرف قند، فرآیندی به نام گلیكاسیون انجام می شود كه شامل اتصال به پروتئین های مختلف در بدن است.

این پروتئین ها شامل کلاژن و الاستین هستند. قند با اتصال به این عناصر سازنده پوست، کلاژن و الاستین را ضعیف می کند و منجر به ظهور خطوط ریز و چین و چروک می شود. همچنین گلیکاسیون محصولات سمی تولید می کند که بیشتر باعث پیری زودرس می شود.

تزریق ژل و فیلر در منطقه 1 تهران
تزریق ژل و فیلر در منطقه 1 تهران

7.حرکت پوست و عادات نادرست

حالات صورت نتیجه انقباض عضله است. هرچه عضلات بیشتر استفاده شوند، قویتر خواهند شد. این حرکات عضلانی باعث فشرده شدن سلولهای پوستی و ایجاد چین و چروک می شود. بنابراین چروک شدن بیش از حد منجر به ایجاد خطوط عمیق و از بین رفتن قابلیت ارتجاعی پوست خواهد شد.

  • استفاده از عینک های قدیمی در صورتی که به شماره عینک جدیدی نیازمندید سبب خواهد شد چشم برای بینایی بهتر حالت جمع شده ای به خود بگیرد، این موضوع به راحتی سبب ایجاد چین چروک های ظریف تا عمیق خواهد شد.
  • نوشیدن مایعات از طریق نی می تواند باعث ایجاد چین و چروک در اطراف دهان شود. در واقع نوشیدن مایعات با نی، باعث انقباض عضلانی در اطراف لب ها می شود و اگر به طور مکرر انجام شود، ماهیچه ها قویتر شده و چین و چروک هایی عمیق تر و آشکارتر ایجاد خواهد شد.
  • عاداتی روزانه همانند تکیه دادن دست بر روی صورت با ایجاد حالت چین خورده بر پوست، استفاده مکرر از لوازم آرایشی همچون مداد چشم و ریمل و بالا بردن ابرو در این حالت، فشردن پوست با خوابیدن به شکم بر روی بالش و ایجاد بسیاری از حالات غیر ضروری با عضلات صورت می تواند روند افتادگی پوست را تسهیل کند.

مطالب مرتبط

تزریق ژل و فیلر چگونه انجام میشود + عکس

ژل و فیلر چیست و چه کاربردی دارد ؟

8.پوست خشک

پوستی که به طور مزمن خشک باشد بیشتر در معرض چین و چروک است. یک محیط خشک می تواند باعث شود پوست مقداری از مقاومت و خاصیت الاستیک خود را از دست بدهد و تسلیم چین و چروک شود. بهتر است روز و شب، پوست به ویژه صورت خود را مرطوب نگهدارید.

9.استعمال دخانیات

پس از آفتاب، سیگار کشیدن یکی از بزرگترین عوامل ایجاد چین و چروک است. موقعیت دخانیاتی مانند سیگار در دهان منجر به خطوط ریز نمی شود، بلکه سموم موجود در سیگار می توانند پوست را پیر کنند. نيكوتين موجود در سيگار باعث تنگ شدن رگ هاي پوست مي شود و اين امر پوست را بيشتر مستعد چروك شدن مي كند، زيرا مواد مغذي حياتي نمي توانند به اپيدرم برسند.

10.مصرف آب

اگر به پوست به میزان کافی آب نرسد، کمبود رطوبت باعث می شود که پوست خشک، پوسته پوسته و چروک شود. پوست خشک، دارای انعطاف پذیری کمتری می باشد و بیشتر در معرض چروک و پیری قرار خواهد گرفت.

تزریق ژل و فیلر در منطقه 1 تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا