کلینیک پوست مو زیبایی

تزریق ژل و فیلر چگونه انجام میشود + عکس

تزریق ژل و فیلر

در مورد چگونگی تزریق ژل و فیلر باید گفت که بایستی توسط دکتر متخصص در این زمینه انجام شود. دکتر متخصص تزریق فیلر و ژل به زیر پوست را به وسیله یک سوزن با سری فوق العاده نازک انجام می دهد.

بهترین دکتر تزریق ژل در تهران

تزریق ژل وفیلر صورت
در عکس بالا در اثر تزریق فیلر و ژل چه تغییری مشاهده میکینید

ژل و فیلر به زیر پوست به لایه نرم داخل پوست که درم گفته می شود تزریق انجام می شود و حجم درم زیاد می شود به تبع آن با پر شدن این لایه از پوست میزان چروک ایجاد شده نیز کاهش می یابد.

 

 

  • فرق ژل و فیلر
  • ژل فیلر چیست
  • قیمت ژل فیلر
  • عوارض فیلر چیست
  • ژل فیلر برای کفش
  • فیلر بینی چیست
  • فیلر بهتر است یا بوتاکس
  • تزریق فیلر

زیبایی پوست خواسته همه انسان ها

 

داشتن پوستی با طراوت و عاری از هر نوع چروک علیرغم افزایش سن، خواسته ی تمام خانم ها و آقایان است.

چرا که به مرور زمان میزان چربی های زیر پوستی کاهش می یابد و عوامل متعددی در کاسته شدن آن میتواند دخیل باشد.

تزریق ژل وفیلر به صورت قبل وبعد
در عکس بالا در اثر تزریق ژل و فیلر چه تغییری مشاهده میکنید؟

با کاهش چربی زیر پوستی، نشانه های پیری پوست نیز آشکار می شود. پیری پوست ممکن است تحت تاثیر وراثت، سبک زندگی و یا شرایط محیطی زودتر بروز نماید. نشانه بارز کاهش چربی زیر پوستی، نمایان شدن چین و چروک و خطوط ریز بر روی پوست می باشد.

اما امروزه در مراکز زیبایی و سلامت با استفاده از تزریق ژل و فیلر تمام چروک و خطوط افتاده بر روی پوست را می توان از بین برد.

تزریق ژل و فیلر لب

چگونگی تزریق ژل وفیلر

 

ژل ها و فیلر ها داروهای زیبایی هستند که برای تغییر فرم صورت و همچنین برای رفع چروک و خطوط ریز افتاده بر روی پوست و نیز حجم دادن به پوست بدن مورد استفاده قرار می گیرد.

در حال حاضر تزریق ژل و فیلر برای بازسازی و کاهش چروک صورت و در کنار آن برجسته کردن قسمتی از صورت و یا بدن یکی از مورد پسند ترین اعمال زیبایی در چند سال اخیر به شمار می آید.

تزریق ژل و فیلر صورت

اسید هیالورونیک در فیلر و ژل چیست

 

ژل و فیلر ها انواع مختلف با برند های متفاوتی دارند. از طرفی چون پوست صورت در حالت طبیعی دارای اسید هیالورونیک می باشد و طراوت و جوانی پوست نیز بر عهده این اسید می باشد، ژل و فیلرهای اسید هیالورونیک طرفدار فراوانی دارد.

چرا که به کمک ژل و فیلر هایی از این نوع به سهولت می شود شادابی از دست رفته در اثر پیری را دوباره به پوست صورت بخشید.

تزریق ژل و فیلر توسط دکتر

 

در مورد چگونگی تزریق ژل و پرکننده باید گفت که بایستی توسط دکتر متخصص در این زمینه انجام شود. دکتر متخصص تزریق فیلر و ژل به زیر پوست را به وسیله یک سوزن با سری فوق العاده نازک انجام می دهد.

ژل و فیلر به زیر پوست به لایه نرم داخل پوست که درم گفته می شود تزریق انجام می شود و حجم درم زیاد می شود به تبع آن با پر شدن این لایه از پوست میزان چروک ایجاد شده نیز کاهش می یابد.

 

توصیه می شود برای تزریق ژل به لب، تزریق ژل به زیر چشم و همچنین تزریق ژل به گونه به یک جراح پلاستیک حرفه‌ای و کاربلد در این حوزه حتما مراجعه شود. چرا که ژل تزریقی در محل بیش از اندازه باشد جلوه خوبی نخواهد داشت.

تزریق ژل و پرکننده ها چقدر دوام دارد؟

 

امروزه با وجود تکنیک های احیای پوست، طراوت از دست رفته پوست با کمک تزریق  فیلر دست یافتنی شده است.

انجام تزریق زمان زیادی نمی خواهد و زمان ماندگاری ژل و فیلر مورد استفاده با توجه به نوع مواد سازنده و نوع برند آن می تواند از چهار ماه تا یک سال و حتی تا دو سال متغییر باشد.

 

البته این نکته را هم در نظر بگیرید که مدت ماندگاری ژل و فیلر ارتباطی با پزشک و یا شخص تزریق کننده ندارد.

بلکه بدن فرد است که این مدت را تعیین می کند، چرا که در بعضی افراد سرعت جذب ژل در بدن بالا است و در نتیجه ماندگاری و اثر ژل نیز کمتر است.

تزریق فیلر چقدر طول میکشد و آیا درد دارد؟

 

تزریق ژل  به پوست با هدف رفع و یا کاهش چین و چروک و طراوت بخشیدن به پوست انجام می پذیرد. اما انجام این عمل زیبایی وقت چندانی را طلب نمی کند.

در واقع زمان لازم برای انجام تزریق چیزی حدود نیم ساعت بلکه کمتر می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا