دندانپزشکیدندانپزشک اطفالشریعتی

مرکز دندانپزشکی اطفال در خیابان شریعتی

دندانپزشکی اطفال در خیابان شریعتی ; حفظ سلامت تمام نقاط بدن وابسته به مراقبت از سلامت دهان و دندان ها می باشد. در سال های گذشته باور عمومی بر این بوده که دندان شیری موجود در دهان اطفال نیاز به مراقبت ندارد. لذا پدرها و مادران برای رفع مشکلات موجود در دندان های شیری به کلینیک های دندانپزشکی مراجعه نمی کردند.

دکتر بهرام احمدیان

متخصص دندانپزشکی کودکان

دکتر بهرام احمدیان

02122278140

09024354172

تماس

خیابان شریعتی ،قلهک، جنب بیمارستان کیان، بن بست مرشدی پ ۴ ،ط ۲،واحد ۳

پروفایل دکتر احمدیان

مرکز شماره 2

مطب دندانپزشکی دکتر آناهید فراهانی

دکتر فراهانی

02126720483

تماس

09903332763

09123751379

موبایل

خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد،کوچه بهشت یکم،پلاک 48،واحد14

پروفایل دکتر فراهانی



3

دندانپزشکی دکتر صحافی ها

فیلم زیر نحوه کشیدن دندان های شیری یک کودک توسط دکتر صحافی ها نمایش داده میشود.

برای دریافت هرگونه پاسخ یا مشاوره با , دکتر صحافی ها , بصورت رایگان ، تماس بگیرید:

تماس با کلینیک دندانپزشکی دکتر صحافی ها منطقه 1 تهران

و یا در صورت خارج از ساعات کاری یا پرسیدن سوال میتوانید بر روی لوگو واتس آپ زیر را لمس کرده و در 24 ساعت شبانه روز سوال خود را مطرح کنید.

مشاوره در واتس آپ

برای مسیر یابی با اپلیکیشن و نقشه گوگل میتوانید بر روی لوگو زیر نیز کلیک کنید.

مسیر یابی با گوگل مپ

دندانپزشکی خوب چه ویژگی هایی دارد اینفوگرافی
ویزگی های یک دندانپزشک خوب

مشاوره و تماس رایگان

مشاوره در واتس آپ

دندانپزشکی شریعتی

اما در سال های اخیر با پیشرفت های صورت گرفته در فضای علمی جامعه و گسترش خانواده های باسواد توجه به بهداشت دهان و دندان از اولویت بیشتری برخوردار شده است. امروزه خانواده ها به نقش مهم دندان های شیری برای داشتن دندان هایی مستحکم در بزرگسالی پی برده اند.

 

در نتیجه تلاش دندانپزشک اطفال جلوگیری از بروز بیماری های مربوط به دهان و دندان و همچنین رفع مشکلات ایجاد شده برای سلامت کودکان می باشد. بهترین دندانپزشک اطفال در خیابان شریعتی

شما میتوانید برای دیدن لیست همه دندانپزشک های اطفال در تهران روی لینک زیر کلیک کنید.

دندانپزشک اطفال تهران

 

 

 

 وظایف دندانپزشک اطفال در خیابان شریعتی

 

در سال های اخیر ما شاهد حضور پر رنگ تر متخصصان در بخش های مختلف مربوط به سلامت اطفال بوده ایم. یکی از شاخه های مهم در بحث سلامت اطفال حفاظت از سلامت دهان و دندان های آنها می باشد.

همانگونه که میدانید حفظ سلامت در کودکان دارای شاخه های کاملا تخصصی می باشد. دانشگاه ها به صورت کاملا اصولی به پرورش متخصصان در بخش های مختلف مبحث مهم سلامت اطفال اقدام می کنند.

دندانپزشکی اطفال در خیابان شریعتی در خدمت گزاری شما اماده درمان دندان های فرزند و کودک دلبندتان هستیم.

در بحث سلامت دهان و دندان کودکان نیز این امر به طور کاملا تخصصی بر عهده دندانپزشک اطفال می باشد. این متخصصان با شناخت کامل از ارگونومی بدن کودکان در جهت رفع نواقص و مشکلات حادث شده برای کودکان گام برمی دارند.

در شناخت کلی از وظایف محوله بر عهده متخصصان اطفال می توان به مواردی مانند بهداشت عمومی دندان، رفع مشکلات ریشه دندان ها، آسیب شناسی دهان و فک، جراحی و رادیولوژی برای دهان، فک و صورت و در نهایت رفع مشکلات با استفاده از روش هایی مانند ارتودنسی و پروتز دندان اشاره نمود.

توجه داشته باشید که برخورداری از کمک این متخصصان تنها منوط به ایجاد مشکل در بحث دهان و دندان اطفال نمی شود. شما باید همواره با حضور دوره ای در کلینیک های دندانپزشکی از سلامت دهان و دندان اطفال خود اطمینان حاصل نمایید. 

 

 

 

انجام مراقبت های دوره ای توسط دندانپزشکان کودکان

 

امروزه ما شاهد حضور گسترده کلینیک های مربوط به سلامت دندان در اطفال می باشیم. به طور کلی این کلینیک ها با ارائه خدمات دوره ای در جهت حفظ سلامت دندان اطفال همواره پشتیبان خانواده ها می باشند.

دندانپزشک اطفال در خیابان شریعتی ;  در دوره های مختلف زندگی کودکان به ارائه خدمات خاص می پردازد. برای مثال آنها در دوره های ابتدایی رشد کودک به بررسی سلامت دهان و فک کودک، در نهایت رشد طبیعی دندان ها و همچنین وجود خطر پوسیدگی در دهان مادران و کودکان می پردازند. 

با رشد کودک حیطه وظایف دندانپزشک اطفال نیز گسترش می یابد. موارد مراقبتی مانند استفاده از شوینده های مخصوص، کنترل رژیم غذایی کودک و در نهایت اصلاح مشکلات ابتدایی در ساختار دندان کودکان را شامل می شود. همچنین از وظایف دیگر دندانپزشک اطفال بررسی سلامت دندان ها در کودکانی با شرایط خاص مانند ابتلا به انواع بیماری های مادرزادی، دیابت، نارسایی های قلبی و سایر اختلالات می باشد. بررسی وجود مشکلات و مدیریت بیماری های عفونی، مخاط و زخم ها نیز از وظایف محوله بر دندانپزشک اطفال می باشد. شما با بررسی های دوره ای سلامت دهان و دندان کودکان خود در جهت ارتقاء سطح زندگی آنها در بزرگسالی گام بر خواهید داشت.

دندانپزشکی اطفال در خیابان شریعتی برای تماس و مشاوره رایگان و ویزیت با شماره و لینک زیر در ارتباط باشید.

دکتر سید صادق صحانی ها ; متخصص دندانپزشک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا