دندانپزشک اطفالدندانپزشکی

معرفی مرکز دندانپزشکی اطفال در پاسداران

مرکز دندانپزشکی اطفال در پاسداران ; حفظ سلامت دهان و دندان از موارد مهمی است که باید در سنین کودکی به فرزندانمان بیاموزیم. اطفال مانند لوح های نانوشته ای می مانند که با آموزش های بزرگسالان شکل می گیرند.

آموزش توجه به حفظ سلامتی باعث می شود تا تندرستی در کودکان به امری نهادینه تبدیل گردد. 

دندانپزشکی خوب چه ویژگی هایی دارد اینفوگرافی
ویزگی های یک دندانپزشک خوب

تماس و تلفن بهترین متخصص دندانپزشکی اطفال شمال تهران |دکتر صحافی کلیک

دندانپزشکی دکتر صحافی ها

مشاوره و تماس رایگان

دندانپزشکی اطفال پاسداران

  • کشیدن دندان
  • عصب کشی دندان
  • پر کردن دندان
  • ترمیم دندان

شما میتوانید برای دیدن لیست همه دندانپزشک های اطفال در تهران روی لینک زیر کلیک کنید.

دندانپزشک اطفال تهران

 


یکی از مواردی که نیاز به آموزش از دوران طفولیت دارد مسئله سلامت دندان ها می باشد. والدین با پیگیری تمام فعالیت های مربوط به سلامت دندان ها می توانند ذهنیت اطفال را در جهت اهمیت حفاظت از دندان ها شکل دهند.

مراجعه های سالانه به دندانپزشک اطفال باعث می شود تا ترس از خدمات دندانپزشکی برای کودکان کاهش یابد و آنها با این خدمات بیشتر آشنا شوند. 

دندانپزشکی اطفال پاسداران

 

دندانپزشکی اطفال در پاسداران

 

کنترل دوره ای در بحث سلامت دندان اطفال در مرکز دندانپزشکی اطفال در پاسداران

 

در واقع زمانی که صحبت از بحث سلامت دندان های شیری در اطفال مطرح می شود باید بدانید که این امر از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. کودکانی که دندان های شیری سالمی دارند در نتیجه رشد طبیعی در قسمت های فک و صورت را تجربه می نمایند. همچنین تکلم برای این کودکان راحتتر می باشد و در ادای کلمات مشکل ندارند. وجود دندان های شیری سالم باعث می شود تا استحکام لثه ها برای کودکان حفظ شود و آنها در بزرگسالی هم دندان های دائمی سالمی داشته باشند. 

مرکز دندانپزشکی اطفال خوب در پاسداران

اماده خدمت رسانی در جهت درمان درد دندان ها کشیدن دندان پر کردن روت کانال روش و  … میباشد.

معمولا دندانپزشک اطفال به مراقبت و نظارت بر سلامت دندان کودکان تا سن 12 سالگی که در واقع سن رشد دندان های دائمی می باشد می پردازد. پس از آن وظیفه والدین است تا با آموزش های دقیق از کودکان خود در برابر آسیب های وارده به دندان هایشان مراقبت نمایند.

دندانپزشک اطفال در طی دوره ای که به مدیریت سلامت دندان های کودکان می پردازد برخی موارد مانند بررسی سلامت دندان های شیری، آموزش درست استفاده نمودن از وسایل مراقبت دهان و دندان، بررسی سلامت دندان های دائمی در کودکان، کنترل برنامه غذایی کودکان و در نهایت مدیریت آسیب ها و ناراحتی های دندان کودکان را مد نظر دارد.

 

 

خدمات تخصصی که توسط کلینیک برای سلامت دندان کودکان ارائه می شود 

 

شاید بتوان اینگونه بیان نمود که اولین حضور اطفال در مرکز دندانپزشکی با دردهای ناشی از آسیب های وارده به دندان ها همراه می باشد. در نتیجه اولین خدماتی که در این مرکز به کودکان ارائه می شود بحث ترمیم دندان های شیری است.

برخلاف تصور عموم بهترین راهکار در مواجه با آسیب دندان های شیری کشیدن آنها نمی باشد. بلکه ترمیم دندان ها و رفع آسیب های ریشه ای بهترین روش برای مدیریت این مشکلات است.

در دندانپزشکی ها متخصصین با روش های علمی به رفع مشکلات دندان کودکان می پردازند. آنها همچنین از بروز علائم وخیم تر در سلامت دندان ها نیز جلوگیری می نمایند. 

یکی دیگر از خدمات ارائه شده در کلینیک های دندانپزشکی اطفال بحث مقاومت زایی در دندان ها می باشد.. اکثر دندانپزشکان با استفاده از شیار پوش ها به افزایش مقاومت دندان ها در برابر صدمات وارده کمک می نمایند. آنها برای این امر از مواد مخصوص به رنگ دندان ها استفاده می نمایند.

استفاده از این روش باعث کاهش مشکلات ناشی از پوسیدگی دندان در اطفال می شود. فعالیت های دیگری مانند ارتودنسی، روکش دندان های شیری و جراحی ها از خدماتی می باشد که توسط دندانپزشک اطفال ارائه می شود.

استفاده از تجربه و تخصص دندانپزشکان در بحث مدیریت سلامت دهان اطفال به افزایش کارایی برنامه های اجرایی والدین در این امر کمک خواهد نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha loading...

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا