دندانپزشکی

معرفی دندانپزشک در منطقه 4 تهران

دندانپزشک در منطقه 4 ; امروزه دندانپزشکی به رفع و بهبود انواع مشکلات دهان، دندان و لثه پرداخته و هرگونه مشکلات و نامنظمی های دندان را رفع می کند. دندان ها نیاز دارند تا هر 6 ماه یکبار چکاپ شود.

جهت ارتباط با مطب دندانپزشکی در شرق تهران با شماره

09221752275

واتس آپ

جهت مشاوره و تعیین وقت تماس حاصل فرمایید

و برای ارتباط با مطب شعبه غرب تهران با شماره

021-223-666-50 ????

تماس حاصل فرمایید.

در خارج ساعات کاری با کلیک بر روی لوگو واتسآپ میتوانید سوال خود را بپرسید و یا وقت خود را رزرو کنید.

دیدن گالری عکس و اینستاگرام کلیک

عکس قبل و بعد از کاشت ایمپلنت دندان برای همه دندان ها در مطب دکتر سید محسنیایمپلنت و کاشت همه دندان هاکامپوزیت دندان های سفید در مطب دکتر سید محسنیکاشت ایمپلنت دندان

مراجعه به کلینیک های تخصصی و معتبر اولین گام برای رفتن به دندانپزشکی خوب می باشد. دندانپزشکی در منطقه 4 تهران شرق

تماس با بهترین دندانپزشک در شرق تهران کلیک


مرکز دندانپزشکی دکتر پور محمد در شرق تهران تهرانپارس

ادرس:

تهرانپارس – نرسیده به فلکه سوم – نبش ۱۹۰ شرقی – ساختمان پزشکان ۱۵۵ – طبقه سوم


خدمات یک دندانپزشک در منطقه 4 تهران :

بهترین دندانپزشک در منطقه 4 تهران شرق تهران بهترین مطب دندانپزشکی
دندانپزشک در منطقه 4 تهران

امروزه دندانپزشکی جز رشته های پرطرفداری است که با استفاده از ابزار و متدها و تکنیک های مختلف اقدام به رفع و بهبود انواع مشکلات دندانی کرده و زیبایی و سفیدی را به دندان های شما به ارمغان می آورد.

 

  • بهبود ظاهر دندان از جمله
  • کوتاهی و بلندی دندان ها،
  • کجی و نامنظمی دندان ها،
  • قرار دادن و ترمیم ایمپلنت دندان،
  • جرم گیری و تمیز کردن دندان،
  • تاج دندان،
  • روکش دندان،
  • بریج دندان،
  • پر کردن و درمان کانال
  •  ریشه های عصبی

و سایر خدمات زیبایی و ترمیم را شامل می شود.

خدمات دندانپزشکی فقط شامل چکاپ و تمیز کردن و جرم گیری دندان نبوده و دندان پزشک های عمومی، دندانپزشکی زیبایی، دندان پزشکی کودکان و خدمات اورژانسی دندانپزشکی هر کدام خدمات متنوعی را در راستای بهبود و ترمیم دندان انجام می دهند.

 

دندانپزشک کاشت دندان در منطقه 4  دندانپزشکی:

 

یکی از خدمات ارائه شده در دندانپزشکی که بسیار پرکاربرد بوده و همانند دندان های طبیعی عمل می کند، می توان به ایمپلنت دندان اشاره کرد.

کاشت دندان یا همان ایمپلنت دندان روش نوینی است که در ان با استفاده از پایه های فلزی تیتانیومی که در درون استخوان فک قرار گرفته و نقش ریشه دندان را ایفا می کند، استفاده می کنند سپس تاج دندان یه همان قسمت بیرونی و سفید دندان بر روی این پایه قرار گرفته و همانند یک دندان طبیعی می شود.

 

ایمپلنت دندان باید در دندانپزشکی های معتبر و تحت نظر پزشک متخصص انجام شود همچنین به دلیل اینکه پایه تیتانیومی با استخوان فک ترکیب می شود، پس از انجام ایمپلنت هیچ گونه لغزش، صدایی ایجاد نکرده و آسیبی به دندان های شما وارد نمی کند.

 

کاشت دندان دچار پوسیدگی نشده و مناسب افرادی است که یک یا چند تا از دندان های خود را از دست داده اند. ایمپلنت دندان گزینه مناسب تری نسبت به پروتز های دندانی بوده و از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار می باشد.

 

ایمپلنت دندان منطقه 4

 

عصب کشی و درمان ریشه دندان منطقه 4 تهران :

 

عصب کشی و درمان ریشه دندان روشی است که نسبت به کشیدن دندان و جایگزین کردن آن با یک دندان مصنوعی بسیار مقرون به صرفه و بهتر می باشد. در این روش پالپ دندان عمل تغذیه و اکسیژن رسانی به دندان را انجام داده و همچنین رگ های خونی موجود در پالپ موجب حس سرد و گرمی و دندان درد می شود.

دندان درد که یکی از مشکلات رایج بین افراد می باشد بنا به دلایل مختلفی اتفاق می افتد که یکی از این دلایل عفونت پالپ و ریشه دندان می باشد.

در عصب کشی و درمان ریشه دندان، قسمت پالپ دندان به طور کامل با استفاده از ابزار و تجهیزات مناسب تخلیه و شده و سپس برای جلوگیری از رشد باکتری و ویروس با استفاده از مواد مناسب و مخصوص پر می شود.

در انتها قسمت بیرونی و تاج دندان در صورت آسیب دیدگی ترمیم شده و یا می توان تاج دیگری را جایگزین آن کرد.

دندانپزشک عصب کشی دندان در منطقه 4 تهران

 

سفید کردن دندان و بلیچینگ:

 

در طول زمان بنا به دلایل مختلفی دندان ها دچار تغییر رنگ داخلی و یا بیرونی شده و باعث می شود تا دندانهایشان زرد شده و ناخوشایند و نامطلوب دیده شوند که این موضوع بر روی اعتماد به نفس فرد بسیار تاثیرگذار می باشد.در این روش نیازی به از بن بردن هیچ یک از سطح دندان نبوده و می توان با استفاده از مواد مخصوص بلیچینگ دندان اقدام به سفید کردن حرفه ای دندان کرد.

 

برای سفید کردن و بلیچینگ دندان برای جلوگیری از آسیب به لثه های شما از ژل های مخصوص استفاده می شود که بر روی لثه ها مالیده شده و سپس اقدام به بلیچینگ می کنند. این روش باید تحت نظر پزشک متخصص انجام شود تا از آسیب رسیدن به لثه جلوگیری شود. مراحل انجام بلیچینگ بدین صورت می باشد که در ابتدا از پوکه که مادهای دانه دار می باشد برای از بین بردن پلاک های موجود بر روی سطح دندان استفاده شده و سپس دهان شما با گاز ایزوله می شود. در ادامه روی دندان ها با محلول سفید کننده پوشانده شده و با استفاده از لیزر و یا نور پخت، پراکسید موجود در محلول فعال شده و پس از گذشت 30 الی 60 دقیقه دندان ها شسته می شود.

 

بلیچینگ منطقه 4

 

ویژگی های یک دکتر خوب دندانپزشک ( دکتر سید محسنی ):

 

یک دندانپزشک ماهر علاوه بر داشتن کلینکی کاملا مجهز و تمیز، پرسنلی کاملا مجرب داشته و همچنین از خصوصیات اخلاقی خوبی برخوردار می باشد. دکتر سید محسنی یکی از دندانپزشک های باتجربه در این حوزه می باشد که رضایت مشتری اولین و مهمترین هدف وی می باشد.

دندان پزشک باید از چابکی و سرعت کار بالایی برخوردار بوده و همچنین به درستی توانایی تشخیص مشکلات دهان و دندان را داشته باشد. مجهز بودن مطب و نیز معتبر و سرشناس بودن از دیگر خصوصیات یک دندانپزشک خوب می باشد.

 

10 بهترین دندانپزشکی منطقه 4 | بهترینو – فروردین ۱۴۰۱https://behtarino.com › دندانپزشکی › تهران › منطقه-4 دندانپزشکی در منطقه 4. (۱۰۰). کلینیک دندان پزشکی. متخصص بیماری های دهان، فک و صورت. جراح … بهترین دندانپزشک در منطقه 4 | کتاب اولhttps://avval.ir › … › دندانپزشک › متخصص پروتز دندان … متخصص دندانپزشکی – متخصص ریشه دندان – ترمیمی زیبایی دندان – متخصص اندو تهرانپارس – متخصص اندو شرق تهران – دندان پزشک ریشه دندان – متخصص اندو در منطقه 4 … بهترین دندانپزشکی در تهرانپارس کجاست –

 

دندانپزشکی در منطقه 4 شرق

 

برترین پزشکhttps://bartarinpezeshk.com › دندانپزشکی ۱۳ تیر ۱۴۰۰ — درپیدا کردن بهترین مرکز کلینیک و مطب دندانپزشکی در تهرانپارس … منطقه 4،محله کالاد، میدان رسالت، خیابان هنگام، نبش کوچه صبوری، پلاک 2. لیست بهترین دندانپزشک در رسالت | تهران | ایران جابینوhttps://www.iranjobino.com › search › تهران › رسالت دندانپزشک در رسالت تهران و معرفی بهترین ها در رسالت از جمله دندانپزشک دندانپزشکی اقساطی-لمینت اقساطی … تهران – در محدوده محله رسالت شرق تهران منطقه 4. رتبه: ۴٫۴ · ‏۳۶ رأی لیست بهترین دندانپزشک در تهرانپارس غربی | تهران – ایران …https://www.iranjobino.com › search › تهرانپارس-غربی دندانپزشک در تهرانپارس غربی تهران و معرفی بهترین ها در تهرانپارس غربی از جمله دندانپزشک … تهران – در محدوده محله تهرانپارس غربی شرق تهران منطقه 4. رتبه: ۴٫۴ · ‏۳۶ رأی بهترین دندانپزشکی در تهرانپارس کجاست ؟ بهترین …https://dental1.ir › دندانپزشکی-در-تهرانپارس ۹ مرداد ۱۳۹۷ —

دندانپزشکی خوب

آشنایی با بهترین دندانپزشکی در تهرانپارس خوب و حرفه ای در محل یا منطقه ی محل سکونت ، علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه ، برای مراجعه منظم و … شما این صفحه را چندین بار دیده‌اید. آخرین بازدید: 4/10/22 تلفن بهترین دندانپزشک نزدیک , محله تهرانپارس منطقه 4 …https://dabi.ir › JobSearch › service=بهترین+دندانپزشک اطلاعات شغلی بهترین دندانپزشک نزدیک , محله تهرانپارس منطقه 4 شرق و شمال شرق تهران منطقه 4, در سایت شهر اینترنتی تهران. معرفی بهترین دندانپزشکان در تهران در محله تهرانپارسhttps://nobat.ir › find › city-1 لیست آدرس و تلفن بهترین متخصص دندان پزشکی تهران تهرانپارس. … متخصص دندانپزشکی ترمیمی – زیبایی … دندانپزشک. تهرانپارس، بین عادل و زرین، پلاک 4… تهران.

دندانپزشکی – دندانسازی منطقه 4 – تهران – اصناف یاب

https://asnafyab.ir › job › list › sp=4
مرتضی زاده و آقای دکتر سید علی مدنی: منطقه 4 . دندانپزشکی – دندانسازی. : دکترسمیرا مرتضی زاده: جراح، دندانپزشک، درمان ریشه، ترمیم و زیبایی، جراحی …
وارد نشده: بهترین ‏| باید شامل این عبارت باشد: بهترین

بهترین کلینیک دندانپزشکی در منطقه 4 – ایمپلنت دندان در …

http://dentalimplant.rozblog.com › بهترین-کلینیک-د…
۷ تیر ۱۳۹۷ — بهترین کلینیک دندانپزشکی در منطقه 4 در شرق تهران تهرانپارس دکتر عباس پور محمد شماره تماس با مطب 02177868705 همینطور در این کلینیک کلیه خدمات …

لیست کامل دندانپزشکان شرق تهران 1398 | از بهترین …

https://medava.org › دندانپزشکی-شرق-تهران
بهترین کلینیک های دندانپزشکی شرق تهران | معرفی دندانپزشک براساس تخصص … تقاطع سعادت آباد و بلوار دریا، پایین تر از مسجد قدس، نبش توحید 4، پلاک 4، طبقه 1

دندانپزشکی در منطقه 4 تهرانپارس

https://tehrandent.com › دندانپزشکی-در-منطقه-4-تهران…
۸ آبان ۱۳۹۹ — دندانپزشکی در منطقه 4 تهرانپارس مطب دندانپزشکی دکتر ملاطایفه واقع شده … و به روز ترین تجهیزات یکی از بهترین مطب های داندانپزشکی می باشد.

کلینیک تخصصی دندانپزشکی سبز – مجهزترین …

https://sabzdentalclinic.com
کلینیک تخصصی دندانپزشکی سبز، مجهزترین مرکز در شرق تهران (مناطق رسالت، نارمک، تهرانپارس) در بخش های تخصصی ارتودنسی، ترمیمی و زیبایی، پروتزهای دهان و دندان، …

بهترین دندانپزشک شرق تهران برای خدمات دندان

http://www.ariaa24.ir › بهترین-دندانپزشک-برای-دندان…
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ — کلینیک تخصصی دندانپزشکی با بهترین دندانپزشک شرق تهران . … تهرانپارس خیابان ظفر قندی، مجتمع پزشکان تهرانپارس پلاک 38 طبقه ی 4 واقع شده است.

بهترین دندانپزشکان و دندانپزشکی های تهران | دندان پی

https://dandanp.ir › tag › بهترین-دندانپزشکی-های-تهران
درمانگاه دندانپزشکی دکتر پاکروان در تهرانپارس (شبانه روزی) اولین مرکز تخصصی لیزر دندانپزشکی در شرق تهران، ایمپلنت کاشت دندان، دندانپزشکی خدمات زیبایی تخصصی …

دندانپزشک خوب کیست؟| ویژگی‌ها| چگونه بهترین …

https://simadent.com › مقالات دندانپزشکی
1.1 وظایف اصلی یک دندانپزشک; 1.2 چگونه بهترین دندانپزشکان را بشناسیم؟ 1.2.1 شهرت; 1.2.2 مراجعه به کلینیک‌ها; 1.2.3 استفاده از تجارب افراد; 1.2.4 گوگل و …

دندانپزشک خوب و تمیز و منصف در شرق تهران – نی نی سایت

https://www.ninisite.com › تبادل نظر › متفرقه › عمومی
۲۹ آذر ۱۳۹۰ — دوستان عزیز اگر دندانپزشک خوب و منصف و تمیز سراغ دارید معرفی کنید می خوام … و منطقه و تخصص دندانپزشک پیداکنید همچنین بهترین دندانپزشکان در …

لیست بهترین دندانپزشک عمومی در تهران – میهن پزشک

https://www.mihanpezeshk.com › category › دندانپزش…
لیست بهترین پزشکان و آدرس و تلفن مطب دندانپزشک عمومی در شهر تهران به همراه نوبت دهی، مشاوره آنلاین، نظرات، … تهران – منطقه 4 – استاد حسن بنا (مجیدیه).

درمانگاه شبانه روزی دندانپزشکی هنگام

http://hengamclinic.com
جراحی دندان. دندانپزشک به دلایلی از جمله نهفته بودن، فک جوش بودن و یا از بین رفتن کامل دندان.. جراحی …

دندانپزشکی امام رضا – تهران، منطقه 4، تهرانپارس – 262291

https://www.irangan.com › پزشکی و درمان › پزشک
عصب کشی دندان · جراحی دندان عقل · روکش کردن دندان با مواد همرنگ · ایمپلنت · ارتودنسی · کامپوزیت · بلیچینگ · بروساژ یا سفید کردن دندان …

بهترین درمانگاه دندانپزشکی تهران [مراکز شبانه روزی] – دکتر …

https://www.drsosha.com › boarding-dentistry-tehran
دندانپزشکی شبانه روزی تهران [لیست بهترین مراکز] : ما در این مقاله قصد داریم کلینیک های دندانپزشکی شبانه روزی تهران را بر اساس منطقه جغرافیایی به شما …

 

بهترین دکتر دندانپزشک در شهرهای مختلف با امکان نوبت دهی

https://doctoreto.com › پزشکان
دکتر دندانپزشک خوب و با تجربه با امکان دریافت نوبت آنلاین، لیست بهترین دندانپزشک های سراسر ایران به همراه آدرس مطب و دریافت سریع نوبت.

دندانپزشکی شبانه روزی هروی – شمال شرق تهران – ویزیت رایگان

http://heravidental.info
کلینیک شبانه روزی دندانپزشکی هروی از مجهزترین و بهترین دندان پزشکی های شمال شرق تهران, ارائه خدمات تخصصی دندانپزشکی به بزرگسالان و کودکان: ارتودنسی, …

بهترین دکتر متخصص دندانپزشک در تهران – کلینیک …

https://yeganehclinic.com › مقالات
3 مراحل دندانپزشک شدن; 4 محل فعالیت دندانپزشکان; 5 انتخاب بهترین دکتر دندانپزشک. 5.1 شایستگی‌های حرفه‌ای; 5.2 موقعیت جغرافیایی و ساعات کار مطب; 5.3 هزینه …

بهترین دندانپزشک در شهرک غرب | تهران – دکتر سمیه ابراهیم گل

https://drebrahimgol.com › The-best-dentist-in-Tehran
۶ اسفند ۱۳۹۹ — اگر در پی یکی از بهترین مراکز دندانپزشکی در شهرک غرب هستید، یکی از بهترین کلینیک های دندانپزشکی در غرب تهران و در منطقه شهرک غرب مرکز ایمپلنت …

دندانپزشکی در مجیدیه شمالی-شمس آباد منطقه 4 واقع در شمال …

https://iranint.com › مجیدیه شمالی-شمس آباد › دندانپزشکی
لیست آدرس, شماره تلفن بهترین مرکز, کلینیک و مطب دندانپزشکی لمینیت و ایمپلنت اقساطی نزدیک, محدوده, حوالی در مجیدیه شمالی-شمس آباد منطقه 4 واقع در شمال شرق …

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی فروردین

http://f-dentalclinic.ir
کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی,مجهزترین کلینیک دندانپزشکی,بهترین,متخصص اندو غرب تهران,درمانگاه دندانپزشکی,ایمپلنت دندان غرب تهران,لمینت سرامیکی غرب تهران.

روکش دندان و قیمت و بهترین نوع آن برای زیبایی – دکتر بهاره …

https://drsepehrian.com › dental-crown
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ — روکش دندان ( crown یا dental cap) نوعی رستوریشن دندانپزشکی است که مانند یک کلاه به طور کامل روی تاج دندان یا بخش پروتزی ایمپلنت دندانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha loading...

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا