طب سنتی و طب سوزنیمرزداران

دکتر طب سوزنی در مرزداران

طب سوزنی در بهترین مراکز طب سوزنی و سنتی در مرزداران واقع در غرب تهران درد های خود را میتوانید با طب سنتی و طب سوزنی از بین ببرید. درباره این روش میتوانید در همین صفحه اطلاعات بیشتری کسب کنید. ( طب سوزنی در مرزداران )

 دکتر طب سوزنی در مرزداران

 

به گفته بیزل ، نتیجه اصلی که افراد تجربه می کنند ، یک چهره روشن و سفید است. او می گوید: “به نظر می رسد که پوست از خواب طولانی و عمیق بیدار شده است.” ”  خون و اکسیژن تازه به صورت تزریق می شود و آن را دوباره زنده می کند.”

جدول دکتر و مراکز طب سوزنی در مرزداران

مرکز تلفن آدرس
دکتر محسن منوچهریان 02144047769

تماس
بلوار اشرفی اصفهانی، پایین تر از تقاطع مرزداران، بعد از برج نگین رضا، روبروی بانک سپه پ48
دکتر شهلا اسد زاده 02144386147

تماس

02144376143

تماس
بلوار مرزداران، نرسیده به اتوبان اشرفی اصفهانی، خیابان ابوالفضل، کوچه ردایی، ضلع جنوبی مسجد حضرت ابوالفضل، مجتمع طب مکمل

 

 

 

 

اما برخلاف پرکننده های بوتاکس یا پوستی ، طب سوزنی صورت به هیچ وجه ترمیم سریع نیست. بیز توضیح می دهد: “من دوست دارم انتظارات مشتری را مدیریت کنم.”

“تمرکزمن این است که تغییرات درازمدت در سلامت پوست و بدن ایجاد شود ، نه ترمیم سریع .”و ورسیدن به مزایای سلامتی مانند کاهش اضطراب و تنش و در کنار داشتن پوست روشن و نرم.

طب سوزنی در مرزداران برترین پزشک تقدیم میکند.

مرزداران

یکی از منابع معتبر مطالعه نشان داد که اکثر مردم فقط پس از پنج جلسه طب سوزنی صورت ، پیشرفتهایی را مشاهده می کنند ، اما بیزل برای دیدن نتایج بهینه  در 10 هفته یک یا دو بار مراجعه را توصیه می کند.

پس از آن ، شما می توانید به آنچه که او “مرحله نگهداری” می نامد ، بروید و آن وقت هر چهار تا هشت هفته درمان را انجام می دهید.

او می گوید: “این یک درمان عالی برای کسانی است که واقعاً فعال  و در حال حرکت هستند.” “و اجازه می دهد تا زمان بدن استراحت کند و ترمیم شود.”

 دکتر طب سوزنی در مرزداران
دکتر طب سوزنی در مرزداران

عوارض احتمالی ( طب سوزنی در مرزداران )

اگر نمی توانید به دلیل زمان یا پول  حفظ درمان را ادامه دهید ، روش دیگر برای کمک به حفظ نتایج پس از آن ، تغذیه پوست شما از طریق یک رژیم غذایی متعادل و روال مناسب برای مراقبت از پوست است.

در هر روش موفقیت آمیز ، همیشه احتمال عوارض جانبی وجود دارد

شایع ترین عارضه جانبی برای طب سوزنی صورت – یا در واقع هر نوع طب سوزنی – کبودی است.

بیزل می گوید: “این موضوع  فقط در  حدود 20 درصد از مواقع اتفاق می افتد ، اما همیشه هم این امکان وجود دارد.”

 برای جلوگیری از کبودی و در عوض رسیدن به بهترین نتیجه ، شخص مراجعه کننده  باید حداکثر سلامتی را برای شروع مراحل درمانی داشته باشد.

به همین دلیل است که مبتلایان به اختلالات خونریزی یا دیابت کنترل نشده نوع 2 نباید به دنبال این معالجه باشند.

اگر کبودی را تجربه کردید ، بیزل اطمینان می دهد که هر گونه کبودی اغلب به سرعت بهبود می یابد.

بنابراین ، آیا واقعاً مفید است ؟

تحقیقات امیدوار کننده به نظر می رسد ، اما همانطور که این مطالعه در مجله طب سوزنی اشاره می کند ، تحقیقات کافی برای نتیجه گیری کامل از مزایای سلامتی و مراقبت از پوست طب سوزنی صورت انجام نشده است.

 با این حال ، اگر در حال حاضر به دنبال طب سوزنی برای  ، درد یا نیازهای دیگر (مانند سردرد یا حساسیت) هستید ، ممکن است درخواست طب سوزنی  صورت در مراجعات خود را نداشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا