دکتر متخصص تغذیه

معرفی دکتر متخصص تغذیه جنت آباد جنوبی

دکتر متخصص تغذیه جنت آباد جنوبی  با سالها تجربه در زمینه خدمات لاغری رژیم لاغری و چاقی و برنامه ورزشی مناسب با ژنتیک و وزن شما

کلینیک و جمعی از دکتر متخصص تغذیه در جنت آباد سلین

 

کلینیک زیبایی سلین

این مرکز همچنین دارای تمامی دستگاه های پیشرفته لاغری و فرم دهی ,  بدون جراحی که با چند جلسه میتوانید 2 سایز کم کنید. و به وزن دلخواه خود برسید.

  • کرایولیپولیز
  • جی فای
  • ال پی جی
  • فارادیک
  • ماساژ فرم دهی و لاغری

تنها بخشی از دستگاه های لاغری کلینیک لاغری سلین میباشد.


 

معرفی بهترین دکتر تغذیه در تهران

بسیاری از مراجعه کنندگان سوال اصلیشان , دریافت رژیم مناسب از دکتر متخصص تغذیع در جنت آباد جنوبی میباشد.

و اکثرا برای لاغری , رژیم غذایی دریافت میکند.

معرفی بهترین دکتر تغذیه در تهران

یک متخصص و دکتر تغذیه خوب , با توجه به وزن , ژنتیک , میزان چربی ها و عضلات , bmi , یک برنامه خوب تغذیه , تنظیم کرده و ممکن است این برنامه با برنامه شخص دیگر کاملا تفاوت داشته باشد.

معرفی بهترین دکتر تغذیه در تهران

کلینیک و متخصص لاغری جنت آباد جنوبی میتواند ابتدا با دستگاه بادی آنالیز تمامی جزئیات و اطلاعات بدنیتان را بدست آورده ,  و با توجه به آن بهترین برنامه تغذیه برای شخص شما را ارائه دهد.

البته ناگفته پیداست یک متخصص تغذیه خوب تنها برای لاغری برنامه تنظیم نمیکند.

بلکه برخی که در باشگاه ها دنبال عضله سازی بیشتر و تناسب اندام میباشند نیز از برنامه های یک دکتر تغذیه میتواننند استفاده کنند.

دکتر متخصص تغذیه غرب تهران همراه شماست تا بهترین نتیجه در رژیم غذایی خود را داشته باشید.

 

معرفی بهترین دکتر تغذیه در تهران

دیدن همه

دکتر متخصص تغذیه غرب تهران

کلیک

در ادامه این مطلب اطلاعات بیشتری از یک رژیم مناسب و همچنین وظایف یک متخصص تغذیه در جنت آباد دریافت کنید.

متخصص تغذیه کیست ؟

 

بسیاری از مراجعه کنندگان به مرکز و متخصص تغذیه جنت اباد , سوال اصلیشان رژیم و وظایف یک متخصص تغذیه میباشد . متخصص تغذیه کسی است که دانش و علم بالایی درباره خواص مواد غذایی و اهمیت آنها دارد.

با کمک علم تغذیه، افراد با یک برنامه حساب شده راهنمایی می‌شوند و با توجه به وضعیت بدن رژیم غذایی سالم تجویز می‌شود.

برای داشتن یک زندگی سالم، تغذیه مناسب ضروری می‌باشد. متخصص تغذیه با راهکارها و توصیه های خود نقش بسیار مهمی دارد.

 

 

کمک هایی که یک متخصص و دکتر تغذیه برای لاغری پیشنهاد می‌کند :

از آنجا که همه افراد دانش و علم کافی برای داشتن یک برنامه غذایی مناسب با توجه به سیستم بدن را ندارد، بنابراین یک متخصص تغذیه برای حفظ سلامت افراد از لحاظ روحی و روانی پیشنهاداتی دارد :

1 _ کاهش کالری : بدون کاهش کالری نمی‌توان به وزن ایده آل رسید. برای لاغری باید کالری دریافتی کمتر از کالری مصرفی باشد.

2 _ تغذیه متعادل : یک رژیم خوب برای لاغری، باید از نظر غذایی متعادل باشد و شامل همه گروه های غذایی مثل : گوشت ها _ غلات _ لبنیات _ میوه و سبزیجات می‌باشد. میوه جات و سبزیجات دارای فیبر بالایی هستند و در کاهش وزن تاثیر زیادی دارند.

3 _ مصرف به اندازه چربی ها : مصرف به اندازه چربی، برای عملکرد بدن لازم است چون نقش مهمی در سلامت مو و پوست و همچنین هورمون ها دارد.

پیشنهاد های دکتر تغذیه برای کاهش وزن :

1 _ فعالیت بدنی مناسب : در رژیمی که فقط نوع غذا و کنترل اندازه آن وجود داشته باشد کاربردی ندارد. بلکه فعالیت جسمی لازم است تا به نتیجه برسد.

نمونه هایی از انجام فعالیت جسمی

2_ ساعات غذایی منظم : در یک رژیم غذایی مناسب میان وعده ها و وعده های غذایی با برنامه ریزی، در مقدار کم و دفعات زیاد در طی روز برنامه ریزی شده و از افت قند و گرسنگی زیاد جلوگیری می‌کند.

3 _ خوردن صبحانه : انرژی مورد نیاز بدن در طول روز با خوردن یک صبحانه باکیفیت تامین می‌شود و برای لاغری نیازی به نخوردن صبحانه نیست.

نوع رژیم ها :

  • رژیم کتوژنیک : یک رژیم جالب و مورد توجه بوده که چربی حرف اول را می‌زند و همین باعث جالبی این رژیم شده است. بدن برای تولید انرژی نیازمند کربوهیدرات است. در این روش کربوهیدرات ها حذف شده و بدن برای به دست آوردن انرژی به سراغ چربی ها می‌رود و با سوختن آنها بدن لاغر می‌شود.
  • رژیم مدیترانه‌ای : برای افرادی که مشکلات قلبی دارند، این رژیم مناسب است. با توجه به این رژیم مصرف چربی کم می‌شود و مصرف چربی غیر اشباع توصیه می‌شود.
  • رژیم اتکینز : اصل این رژیم به کم کردن کربوهیدرات است. در این رژیم به وفور می‌توان مواد غذایی مثل : ماهی کم چرب _ گوشت _ لبنیات چرب _ زیتون _ سبزیجات و آجیل با کربوهیدرات کم مثل : اسفناج _ کلم و کلم بروکلی مصرف کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha loading...

دکمه بازگشت به بالا