طب سنتی و طب سوزنیغرب تهران

معرفی مرکز طب سنتی در غرب تهران ; حجامت زالو درمانی بادکش غرب تهران

بسیاری از افراد امروزه به دنبال بهترین مرکز طب سنتی در غرب تهران می باشند تا بتوانند تحت درمان طب سنتی قرار بگیرند. این شیوه درمان در آمریکا و کشورهای اروپایی بسیار رواج پیدا کرده است.

 

به همین خاطر بسیاری از افراد سعی می کنند تا با این شیوه درمانی بیماری‌ های خود را برطرف نمایند. در این مقاله همراه ما باشید تا بتوانیم با معرفی مرکز طب سنتی حجامت زالو درمانی سم زدایی در تهران، به شما کمک نماییم تا بهترین نحوه درمان را شاهد باشید.

دکتر طب سنتی در غرب تهران
دکتر طب سنتی در غرب تهران منطقه 2 و منطقه 5 تهران

دیدن سایر

مراکز طب سنتی در تهران کلیک

مدت زمان انجام هر یک از خدمات چقدر است ؟

 

حجامت 20 دقیقه
زالو درمانی 20 – 45 دقیقه
بادکش 10 الی 20 دقیقه
سم زدایی با نظر دکتر طب سنتی

 

با ما همراه باشید تا درباره هر یک از خدمات درمانی این مرکز توضیحات جامعی ارائه دهیم

 

طب سوزنی و طب سنتی در غرب تهران

مرکز شماره 1

مرکز حجامت و طب سنتی و سوزنی  VIP سلین واقع در آیت الله کاشانی افتتاح شد.

کلینیک طب سنتی حجامت زالو سلین غرب تهران

زیر نظر پزشک طب سنتی و در به صورت صحیح دقیق و بهداشتی

شماره تماس جهت هماهنگی :

021-44050788

تماس و مشاوره همین حالا

تماس در خارج ساعات کاری : 

09125356592

به شماره بالا میتوانید در خارج ساعات کاری یا داشتن سوال در واتس آپ پیام ارسال کنید.


مرکز شماره 2

مرکز طب سنتی و حجامت شهر زیبا

درمانگاه یاس

02144330307

02144325816

02144323561

مرکز طب سنتی و حجامت شهر زیبا , به صورت دقیق , صحیح , بهداشتی و تخصصی , خدمات حجامت و طب سنتی در کنار متخصص طب سنتی , برای شما عزیزان انجام میپذیرد.

اگر دنبال بهترین مراکز لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه برای از بین بردن دائمی موها هستید میتوانید به مقاله(   لیزر مو تهران  کلیک ) مراجعه کنید .




جدول دکتر و مراکز طب سوزنی در مرزداران

 

نام شماره تماس آدرس
دکتر عباس جمشیدی 02144543234

[maxbutton id=”1″ url=”tel:02144543234″ ]
تهرانسر، بلوارشاهدغربی، جنب داروخانه شبانه روزی تهرانسر
دکتر علیرضا سلیمی 02144569514

[maxbutton id=”1″ url=”tel:02144569514″ ]
تهرانسر اصلی، نبش خیابان دوازدهم

طب سنتی و سوزنی مهر تهرانسر

02144531163

[maxbutton id=”1″ url=”tel:02144531163″ ]
تهرانسر . بلوار لاله. نبش خیابان صالحی.ساختمان فوقانی املاک بیژنی . واحد ۵

جدول دکتر و مراکز طب سوزنی در مرزداران و پونک

مرکز تلفن آدرس
دکتر محسن منوچهریان 02144047769

تماس
بلوار اشرفی اصفهانی، پایین تر از تقاطع مرزداران، بعد از برج نگین رضا، روبروی بانک سپه پ48
دکتر شهلا اسد زاده 02144386147

تماس

02144376143

تماس
بلوار مرزداران، نرسیده به اتوبان اشرفی اصفهانی، خیابان ابوالفضل، کوچه ردایی، ضلع جنوبی مسجد حضرت ابوالفضل، مجتمع طب مکمل

کلینیک طب سنتی دکتر سامان سلطانیان

02144067357

تماس

02144011820

تماس
پونک، باغ فیض، خیابان خجسته پور، انتهای خیابان سلیمانی، کوچه مریم، پلاک19، طبقه4، واحد404
کلینیک ایده آل  

02144495410

تماس

پونک ، بلوار همیلا ، خیابان پارک ، میدان پارک ، ساختمان پزشکان پاسارگاد،طبقه 3 ، واحد 5

برترین پزشک طب سوزنی فردوس

برترین پزشک طب سوزنی فردوس
تلفن آدرس
کلینیک طب سنتی و زیبایی سلین 02144050788 آیت الله کاشانی بین سازمان برنامه و شقایق
مجتمع آموزشي ودرماني طب سنتي صبح اميد 02144080063

02188078145

بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید ابراهیمی، شماره 399
کلینیک دکتر همت خواه 02188573928 شهرک غرب بلوار دماوند شماره 62
کلینیک طب سوزنی سینامید 02144014283

تهران، فلکه دوم صادقیه (آریاشهر)، خ. ولی عصر، خ. اعتمادیان شرقی، پ. 40، واحد 4

کلینیک کهن طب
02144006632

09122851983

فلکه دوم صادقیه، آیت الله کاشانی، بلوار اباذر، پلاک 5، طبقه دوم، واحد 4

 

انتخاب  مرکز طب سنتی در غرب تهران برای درمان چه اهمیتی دارد؟

مراکز درمانی زیادی هستند که شما با مراجعه به آنها می توانید گیاه درمانی یا درمان های طب سوزنی را انجام بدهید، اما مهم این است که شما تحت درمان کدام پزشک قرار می گیرید. شما باید به دنبال مرکز طب سنتی باشید که پزشکان و متخصصان آن افراد زیادی را تحت روش های درمانی خود بهبود بخشیده باشند.

انواع حجامت در  مرکز طب سنتی در غرب تهران

مرکز حجامت در غرب تهران

حجامت باید بر اساس تشخیص پزشک انجام بشود و روی یک موضع خاص مانند کمر و یا قاعده کبد و ریه و یا روی ران ها و یا روی کفل ها یا روی کلیه صورت بگیرد. حجامت انواع مختلفی دارند برای مثال این شیوه درمان برای درمان بیماری‌های مختلف مثل درمان جوش های صورت یا رفع گرفتگی رگ دست که بیشتر در بانوان دیده می شود، انجام می گیرد.

برای درمان جوش های صورت حجامت باید بر روی چانه و برای از بین بردن گرفتگی رگ های دست، حجامت باید بر روی ساعد انجام شود.

 همچنین دیده شده است که برای رشد بیشتر مو برای سر نیز حجامت انجام شده است. حجامت ساق پا و پشت کمر و زیر ناف و کلیه یا کبد و زانو و قوزک پا نیز وجود دارد که با تجویز پزشک باید انجام شود. برای برطرف کردن رطوبتی که روی سر وجود دارد و برای رشد بیشتر نوزادان حجامت در ناحیه گودی پشت گردن و بعد از گذشت ۴ ماه از تولد آنها تجویز می شود.

همچنین حجامت در نوزادانی که زردی دارند کاربردی است. برای درمان زردی در پشت گوششان حجامت انجام می گیرد تا با ریزش حدود سه قطره خون این بیماری از بین برود.

طب سنتی در غرب تهران

حجامت در دو نوع دسته بندی می شود. به صورت کلی حجامت در دو نوع خشک و مرطوب دسته بندی می شود. حجامت مرطوب برای از بین بردن سموم و مواد مضر که در بدن وجود دارد مورد استفاده قرار می‌ گیرد و حالت تسکین بخشی دارد اما حجامت خشک، خود در دو نوع صورت می گیرد و در نوع سرد و گرم دسته بندی می شود.

حجامت گرم به این شکل است که در آن نقاط مشخص، بسیاری از بیماری ها و دردها از بین می رود این حجامت مخصوص از بین بردن گرفتگی عروق می باشد و دیواره مویرگ ها نیز تحریک می شود و در این حالت قدرت و توانایی مبارزه با میکروب سیستم ایمنی بدن بیشتر از قبل می شود.

زالو درمانی در  مرکز طب سنتی در تهران

زالو درمانی در غرب تهران

برای از بین بردن بسیاری از بیماری ها می توانید در فصل بهار و به صورت هر ساله زالو درمانی و حجامت را انجام بدهید. حجامت باید به فاصله زمانی یک ماه باشد و این فاصله زمانی بر اساس سن متفاوت خواهد بود اما باید بگوییم که حجامت تنها یک بار فایده ندارد و باید به صورت مداوم استمرار داشته باشد اما ما زالو درمانی را برای درمان به شدت پیشنهاد می‌ کنیم.

 

 بزاق زالو برای سلامت بدن بسیار مفید است زیرا دارای چند نوع آنزیم بسیار مفید می‌ باشد که تأثیر بسیار زیادی در رقیق کردن خون بدن دارد. قدرتی که زالو در رقیق کنندگی دارد، چندین برابر بیشتر از آسپرین می‌ باشد. هیستامین یکی از آنزیم های موجود در بزاق زالو می باشد و زمانی که هیستامین از طریق نیش زالو به بدن وارد شود سیستم ایمنی نیز بسیار فعال می شود و در همان قسمت قدرت سیستم ایمنی بیشتر از حالت قبل می شود.

بعد از آن با قوی شدن سیستم ایمنی در ناحیه مشخص میکروب‌ ها به جنگ سیستم ایمنی فرد می روند و در همان سیستم ایمنی نیز میکروب‌ ها را از بین می برند.

 

کاربرد های زالو درمانی

 

زالو درمانی کاربردهای بسیار گسترده‌ ای دارد اما برای درمان‌ جوش‌ صورت کاربرد بسیار خوبی پیدا کرده است. زالو درمانی در کشورهای اروپایی و آمریکایی روش بسیار رایجی شده و با کمک متخصصین طب سنتی و یا متخصصین مدرن از این روش برای از بین بردن جوش های صورت استفاده می‌ کنند. اما باید این نکته را مد نظر قرار بدهید که پیش از انجام زالو درمانی برای صورت باید نکاتی را رعایت نمایید.

 

باید به این نکته توجه کنید که همیشه به تبلیغات بسیار مثبت اعتماد نکنید زیرا مهم آن است که شما نکات علمی را به طور کافی مد نظر قرار دهید. برای مثال زالو درمانی در همه شرایط برای از بین بردن جوش صورت کافی نمی باشد. لازم است که پیش از ان که قصد دارید درمان را شروع نمایید، حتما توسط پزشک یا متخصص طب سنتی معاینه شوید و در صورتی که بیماری‌ هایی مانند بیماری‌های خونی یا کبدی دارید از انجام زالو درمانی منصرف شوید.

طب سنتی در غرب تهران

برای آنکه بتوانید بهترین نتیجه را از زالو درمانی دریافت نمایید، بهتر است که قبل از آنکه درمان را شروع کنید توسط پزشک وضعیت سلامتی خود را بررسی نمایید و با طب سنتی که بر روی شما انجام می شود اطمینان حاصل کنید که بدنتان به خوبی پاکسازی شود و پیش از آن باید رژیم غذایی خود را نیز تغییر بدهید. شما باید پیش از آنکه تحت درمان قرار بگیرید مراقبت های قبل و بعد عمل را به خوبی بدانید و در باره آن مطالعه کرده باشید.

گاهی ممکن است که پس از زالو درمانی تا حدود چند روز جای نیش زالو بر روی ناحیه مشخص که تحت درمان قرار گرفته، باقی بماند و بر روی پوست قرمزی ایجاد کند اما این به زمان و به شیوه زالو درمانی و یا کار پزشک بستگی دارد. اگر شما به مراکز غیر معتبر برای درمان مراجعه نمایید ممکن است که عوارض بسیار شدیدی بر روی پوست این ناحیه تحت درمان ایجاد شود.

بادکش چیست؟

زمانی که به بهترین مرکز طب سنتی در تهران مراجعه کنید، ممکن است که برای شما بادکشی تجویز شود. بهترین مرکز طب سنتی در تهران اصولا با تشخیص های درست به شما کمک می کند تا شما با خیال راحت تر و با اطمینان بیشتر تصمیم بگیرید که چه نوع درمان طب سنتی را برای درمان ییماری خود داشته باشید‌. پزشکان و متخصصانی که در بهترین مرکز طب سنتی در تهران حضور دارند، با انجام بادکش درمانی جریان خون را بهبود می بخشند.

بهترین مرکز طب سنتی در تهران با بهترین امکانات به شما کمک می کند تا شما در بهداشتی ترین مکان قرار بگیرید و زمانی که بادکش درمانی را انجام دادید رضایت کامل را داشته باشید. نام دیگر بادکش درمانی حجامت خشک می باشد. با تعدادی لیوان و یا فنجان که جنسشان یا از شیشه است و یا از چوب سفال یا بامبو، یک مکشی ایجاد می شود که به کمک ان جریان خون بهبود پیدا می کند و بدن تقویت می شود.

بهترین مرکز طب سنتی در تهران با توجه به علم و تجربه متخصصینش توانسته تمامی مراحل بادکش درمانی را بدون هیچ کاستی برای مخاطبینش به پایان برساند و شما با انتخاب بهترین مرکز با اسودگی خاطر دوره درمان خود را به پایان خواهید رساند. با بادکش درمانی می توانید جریان سراسری خون بدنتان را بهبود بگردانید و از این طریق به شکل گیری عروق و بافت های بدنتان کمک نمایید.

طب سنتی در غرب تهران

مزایای حجامت چیست؟

حجامت یکی از روش های بسیار خوب و قدیمی و با قدمت بالا است که در زمینه درمان های طب سنتی مورد استفاده و کاربرد قرار گرفته است. شما از طریق این درمان می توانید از انجام درمان های بسیار مدرن خودداری نمایید و از این طریق سریع تر بهبود پیدا کنید.

حجامت برای چه بیماری هایی کاربرد درمانی دارد؟

به کارگیری این نوع درمان برای افرادی که باردار اند یا در زمان عادت ماهیانه می باشند یا فشار خون بالا دارند یا دچار کمبود پلاکت خون می باشند یا دچار غلبه شدید بلغم هستند یا نوزادانی که کمتر از چهار ماه دارند ممنوع است و نباید در این افراد این نوع درمان پیاده شود و باید حتماً شما پیش از انجام این درمان به پزشک مراجعه کنید تا برای شما حجامت را تجویز نماید.

روش انجام حجامت در بهترین مرکز طب سنتی در تهران چگونه می باشد؟

بعد از آن که به بهترین مرکز طب سنتی در تهران مراجعه نمودید و تحت درمان بهترین متخصصان طب سنتی قرار گرفتید، باید بعد از اینکه پزشک بهترین مرکز طب سنتی در تهران بیماری شما را تشخیص داد و شما را به صورت کامل و دقیق معاینه نمود، ناحیه ای که قرار است بر روی آن حجامت صورت بگیرد، مشخص شود و چند دقیقه با کمک لیوان های مخصوص که به صورت یک بار مصرف می باشد، بر روی موضع مشخص شده بادکشی صورت بگیرد.

سپس با توجه به وضعیتی که بیمار دارد و پزشک آن را معاینه نموده است، بر روی ناحیه مشخص شده چند خراش ایجاد شود و تا ۵ مرحله از بیمار خون گرفته شود. در این حالت در حدود ۲۰ دقیقه حجامت باید انجام شود و از بیمار حدود ۶۰ سی سی خون گرفته شود. البته باید به این نکته توجه کنید که در بهترین مرکز طب سنتی در تهران حجامتی که از نوع خشک انجام می شود، خون گیری وجود ندارد.

چه افرادی نبایند با حجامت تحت درمان قرار گیرند؟

در افرادی که چربی خون بالا وجود دارد یا دیابت غیر انسولینی دیده می‌ شود یا بیمار به دردهای عضلانی و یا به سردرد های میگرنی و عصبی مبتلا اند یا بیماری های پوستی و آلرژی های غذایی و دارویی یا فصلی دارند، حجامت می تواند بسیار مفید واقع شود. همچنین دردهای قاعدگی در زنان و یا در دختران با کمک حجامت از بین خواهد رفت.

تفاوت خون اهدائی و خون حجامت در چیست؟

شما زمانی که به بهترین مرکز طب سنتی در تهران مراجعه کنید، نمونه خون شما دریافت می شود. شما در اهدای خون حجمی در حدود ۵۰۰ سی سی را با سوزن از ورید خود خارج می کنید اما در حجامت شما از طرف مویرگ تنها در حدود ۵۰ سی سی از خون خود را از دست می دهید که ترکیباتی که در خون وریدی وجود دارد با ترکیبات خون مویرگی بسیار متفاوت می‌ باشد. حجامت باعث می‌ شود که خون غلیظ و سیاه خارج شود و در حجامت خونی که دارای چربی و اوره و ترکیبات زائد است بیشتر خارج می شود.

حجامت برای پوست چه فایده ای دارد؟

افرادی که قصد دارند برای جوش های صورت خود به دنبال حجامت باشند، باید ابتدا دلیل جوش های صورت خود را پیدا کنند و برای این کار نزد متخصص بروند زیرا اگر علت جوش های صورت به خاطر بیماری های داخلی باشد با حجامت نمی توان آن را برطرف کرد. حجامت تا حدودی موی زائد که زیر چانه رشد می‌ کند را کم می‌ کند و از این طریق برای پوست بسیار مفید می باشد.

حجامت چه ارزش درمانی دارد؟

انجام حجامت در طب سنتی یکی از ارکان بسیار مهمی است که به نظر بوعلی سینا و طبق نظر پزشکان متخصص در طب سنتی تایید شده است و تعداد بالایی از بیماری های خونی و هورمونی و صفراوی و کلیوی با این نوع درمان بهبود پیدا می‌ کنند و به همین خاطر است که حجامت ارزش درمانی بالایی دارد زمانی که شما این درمان را انجام بدهید برایتان بسیار مفید واقع خواهد شد.

مزایای زالو درمانی چیست؟

امروزه در کشورهای آمریکایی و اروپایی بیشتر از دیگر کشورها از روش درمانی زالو درمانی استفاده می‌ شود و در مصارف مختلف درمانی و پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. برای مثال در بهترین مرکز طب سنتی در تهران به غیر از درمان جوش های صورت برای تامین نمودن خون در زمان عمل های جراحی این درمان کاربرد دارد. همچنین در آنژیوپلاستی قلب یا برای پیشگیری از انعقاد خون در عروق یا به هنگام پیوند اعضا برای بالا بردن سرعت خون رسانی به بدن این نوع درمان مورد کاربرد گسترده قرار می‌ گیرد‌.

زمانی که فرد در بهترین مرکز طب سنتی در تهران تحت عمل پیوند اعضا قرار دارد، برای بالا بردن خون رسانی به بدن یا برای جلوگیری از انعقاد خون در عروق یا برای از بین بردن مشکلات خونی در اروپا از این درمان استفاده می‌ شود. بهترین مرکز طب سنتی در تهران با انجام زالو درمانی به روش درست، به تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار کمک می کند.

بیماری‌ هایی مانند سکته قلبی و فشار خون و بیماری‌های عفونی همه از جمله بیماری‌ هایی اند که تحت درمان زالو درمانی بسیار بهبود پیدا می‌ کنند.

در بهترین مرکز طب سنتی در تهران بیشترین مراجعه مربوط به بیماری هایی مانند فساد دهان و لثه یا نداشتن دندان های محکم یا بیماری‌ های پوستی بواسیر و واریس می باشد که تمامی این ها ز جمله بیماری‌ هایی است که با زالو درمانی بهبود پیدا می کند.

در این مطلب سعی داشتیم تا با بیان مزایای مراجعه به بهترین مرکز طب سنتی در تهران اهمیت این موضوع را برایتان شرح دهیم و به این موضوع اشاره نمائیم که تأثیر پزشکانی که در بهترین مرکز طب سنتی در تهران حضور دارند، بسیار زیاد است و شما بدون هیچ نگرانی می توانید به تخصص و تشخیص درستشان اعتماد نمائید.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا