لیزر موهای زائدشمال تهران

مراکز لیزر اقایان در شمال تهران کجاست ؟

 مرکز لیزر موهای زائد آقایان شمال تهران

اگرچه با لیزر می توان رشد موهای زائد را به تاخیر انداخت، ولی نمی توان از رشد آنها جلوگیری کرد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با لیزر موهای زائد آقایان شمال تهران آشنا کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.


مرکز لیزر مو اقایان بیوتی لند

بیوتی لند لیزر مو

تخفیف ویژه فول بادی فقط 800 هزار تومان

دکتر حسین محمود ابادی

85738

تماس و مشاوره با یک کلیک

شماره تماس جهت مشاوره رایگان و یا تعیین وقت با مطب پلاسما جت  بیوتی لند

02126415340

شما میتوانید در خارج از ساعات کاری با شماره زیر در ارتباط باشید و یا پیام در واتس آپ اراسال نمایید.

09022842636


 

کلینیک تخصصی  لیزر موهای زائد سنتر

دکتر محمد صادق زارع   شماره نظام پزشکی:152006

کلینیک زیبایی لیزر سنتر

02122179492

09126777009

تماس

زعفرانیه خیابان مقدس اردبیلی پلاک ۳۱ ساختمان اکیاس طبقه پنجم شمالی

گالری مرکز لیزر سنتر


مطب زیبایی هیلدا

دکتر علی الماسی

شماره نظام پزشکی:115459

مطب زیبایی هیلدا

 02128424533

تماس

09120621334

موبایل

جنب مترو میرداماد، خیابان کازرون شمالی، کوچه نیک رای، پلاک ۲ ، واحد ۱۱

پروفایل مطب هیلدا

لیزر اقایان شمال تهران

دستگاه های مورد استفاده در مراکز لیزر، نکاتی که نیاز است قبل از انجام لیزر بدانید، تعداد جلسات و هزینه ی لیزر برای شما شرح داده می شود. مرکز لیزر اقایان در شمال تهران با شما هستیم در ادامه با معرفی مراکز و توصیه های مهم.

 

 

چند نکته برای لیزر موهای زائد آقایان شمال تهران

گاهی به دلیل عوامل هورمونی یا ژنتیکی، موهای زائد در برخی نقاط بدن افزایش می یابد. در این موارد لیزر موهای زائد آقایان شمال تهران انتخاب مناسبی است. این روش ماندگاری بالایی دارد. ولی برای انجام این کار نیاز است تا مردان به یکسری نکات توجه داشته باشند. این نکات به شرح زیر هستند:

لیزر اقایان شمال تهران

  • شما با کمک لیزر، می توانید موهای زائد خود را کم کنید. این موضوع برای هر رنگ پوستی صدق می کند. اما بهتر است بدانید آسیب پوستی با لیزر برای افرادی که تفاوت کمی در رنگ پوست و موهایشان وجود دارد، می تواند بیشتر باشد. 
  • بهتر است از لیزر بعضی نقاط، مثل پوست دارای خالکوبی و یا اطراف پلک پرهیز کنید.
  • پس از انجام لیزر، پوست به احتمال زیاد قرمز می شود. تحریک فولیکول ها می توانند دلیلی برای این حالت باشد. نگرانی در این خصوص وجود ندارد. تا 48 ساعت بعد از لیزر این حالت از بین می رود.
  • برای اینکه نتیجه ی بهتری از لیزر بگیرید، در معرض تابش مستقیم نور آفتاب قرار نگیرید.
  • بهتر است تا 48 ساعت از حمام یا آب گرم استفاده نکنید.
  • به مدت 24 ساعت از ورزش کردن پرهیز کنید.
  • شما به جلسات متعددی برای درمان تمامی موها نیاز دارید. زیرا لیزر موهای فعال را ازبین می برد.
  • ممکن است موهای زائد همان لحظه نریزند، ریزش موها در روزهای بعد یا حتی هفته های بعد هم اتفاق می افتد.

مرکز لیزر آقایان

دستگاه لیزر خوب برای لیزر موهای زائد آقایان شمال تهران

بسته به رنگ پوست آقایان، از دستگاه های لیزر متفاوتی استفاده می شود. دستگاه های لیزر موهای زائد آقایان شمال تهران شامل موارد زیر است:

  1. دستگاه مبتنی بر فناوری لیزر دایود

یکی از جدیدترین دستگاه های لیزر است. استفاده از این دستگاه برای لیزر موهای زائد آقایان شمال تهران توصیه می شود. از آنجا که آقایان عموما رنگ پوست تیره ای دارند، این دستگاه برای این افراد کاربرد دارد. از طرفی نمی توان آن را برای پوست های خیلی تیره استفاده کرد.

  1. دستگاه مبتنی بر فناوری لیزر الکساندریت

از جمله معروف ترین دستگاه ها در ایران است. مرکز لیزر موهای زائد آقایان شمال تهران نیز از این دستگاه استفاده می کند. این دستگاه برای افرادی استفاده می شود که رنگ پوستشان سفید بوده و تار موهایشان نازک است. بهتر است این دستگاه برای افرادی با پوست تیره و موی ضخیم استفاده نشود.

  1. دستگاه مبتنی بر فناوری ان دی یاگ

این دستگاه از فناوری جدیدی برای لیزر موهای زائد آقایان شمال تهران استفاده می کند. استفاده از این دستگاه برای تمامی افراد منعی ندارد، ولی عموما برای افراد با رنگ پوست خیلی تیره کاربرد دارد. زیرا تحقیقات کافی بر روی این دستگاه انجام نشده است.

دستگاه های لیزر موهای زائد

 تعداد جلسات لیزر موهای زائد آقایان شمال تهران

لیزر موهای زائد آقایان شمال تهران با توجه به جلسه ای که قبل از لیزر با فرد گذاشته می شود، مشخص می شود. در این جلسه، فرد اطلاعات لازم را در خصوص لیزر، تعداد جلسات و هزینه ی لیزر کسب می کند. اطلاع از این موارد می تواند به فرد کمک کند تا بهتر بتواند در این خصوص تصمیم بگیرد. به شکل کلی لیزر موهای زائد آقایان شمال تهران در 6 تا 8 جلسه انجام می شود. 

بسته به ناحیه ای که لیزر می شود، وقفه ی بین جلسات متفاوت است. برای نواحی که رشد موها کم است، جلسات لیزر به 12 تا 16 هفته می رسد. برای سایر نواحی با رشد موی سریع وقفه ی جلسات بین 4 تا 8 هفته است.

مراکز لیزر در تهران

قیمت های لیزر موهای زائد آقایان شمال تهران

تعیین قیمت لیزر موهای زائد برای آقایان در شمال تهران به عوامل گوناگونی بستگی دارد. همه ی این عوامل می توانند در قیمت نهایی لیزر تاثیر گذار باشند. در ادامه به این موارد اشاره می کنیم:

  1. دستگاه مورد استفاده برای انجام لیزر
  2. شهرت کلینیک و تخصص پزشکان آن
  3. محلی که لیزر انجام می شود
  4. تعداد شات های شلیک لیزر

به همین دلیل در جلسه مشاوره قبل از لیزر به این مسائل پرداخته می شود. با عنوان کردن دستگاه مورد استفاده توسط پزشک و تصمیم گیری فرد در خصوص انجام لیزر، پزشک قیمت نهایی کار را به فرد اعلام می کند. مردان نسبت به زنان، پرموتر و ضخامت تار موی آن ها بیشتر است. به همین دلیل قیمت لیزر موهای زائد آقایان شمال تهران معمولا بالاتر می شود. 

مرکز لیزر موهای زائد آقایان شمال تهران در شریعتی، با سال ها سابقه در این امر می توانند انتخاب خوبی برای آقایان باشند. مهارت و تبحر کادر کلینیک، نکته ای بسیار مهم در بحث انتخاب مرکز لیزر به شمار می رود. از طرفی، استفاده از دستگاه های به روز با آخرین متد و وجود کادری پیگیر و با حوصله، شما را برای انجام لیزر مطمئن می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha loading...

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا