دکتر و متخصص کودکان و اطفالونک

متخصص اطفال میدان ونک

در این صفحه به برترین پزشکان و متخصص اطفال در منطقه و محله ونک میپردازیم. متخصص اطفال میتواند کود شمار ار از نظر سلامتی چک کند و اگر مشکلات و بیماری هایی خاص و یا عمومی داشته باشد درمان کند. یکی از دغدغه خانواده ها پیدا کردن نزدیک ترین متخصص و دکتر کودک به محله خود مثالا در ونک نیباشد که در این صفحه نام چند تن از مشهور ترین پزشک و دکترین متخصص و دکتر اطفال را آورده ایم.

 متخصص اطفال میدان ونک

 

معاینه کودک متخصص اطفال ونک

 

هنگام انتخاب پزشک برای مراقبت از فرزند خود ، مهمتر از این است که به جای مراجعه به آنها ، به دلیل اینکه پزشک متخصص اطفال یا پزشک عمومی هستند ، پزشک پیدا کنید که به او اعتماد داشته باشید و احساس صمیمیت کنید.

جدول متخصص اطفال میدان ونک

پزشک تلفن آدرس
دکتر فرامرز ناطقی فرد 02188773253

02188773254

ضلع شمال شرقی میدان ونک، نبش بن بست صیرفی ، ساختمان سامسونگ ،طبقه۱ ، واحد ۱۰۵

دکتر محمد مهدی عباسی

02188050435

02188050436

میدان ونک– خیابان ملاصدرا- بیمارستان بقیه الله

دکتر ابراهیم اخوان

02188770093 ولی عصر – بالاتر از میدان ونک – بیمارستان ولی عصر

دکتر جعفر کورانلو

02188880630 میدان ونک – کوچه ۲۰ گاندی – ساختمان شماره ۱۶- ط ۲

دکتر سوسن بی آزار

02188770094 میدان ونک، خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از تقاطع میرداماد – بیمارستان ولی عصر ناجا

دکتر لادن افشارخاص

02188665452 بالاتر از میدان ونک – خیابان ولی عصر شمالی-خیابان برادران شریفی-جنب بانک مسکن -ساختمان خشایار-پلاک ۶۱ -طبقه دوم -واحد ۶

دکتر حسن ابوالقاسمی

02188882742

 

 میدان ونک – ابتدای خیابان ملاصدرا – پلاک ۳ – طبقه ۲

به طور کلی ، مزیت بزرگ انتخاب یک پزشک خانوادگی این است که آنها می توانند از تمام خانواده شما مراقبت کنند. بنابراین اگر هم شما و هم فرزندتان بیمار هستید ، می توانید با هم به پزشک مراجعه کنید.و پزشک مورد اعتماد برای درمان شما هم راهکار خواهد داشت و حتی ممکن است که شما را به متخصصین زبده ی دیگر معرفی کند

اگرچه شما می توانید با فهمیدن اینکه چه کسی با بیمه شما متناسب است و در منطقه شما قرار دارد یا اینکه چه پزشکی  بیماران جدید پذیرش می کند و همچنین  توصیه های دوستان و خانواده را بشنوید ،می تواند  انتخاب پزشک متخصص اطفال را ساده تر کنید اما  بهترین راه برای پیدا کردن یک پزشک متخصص اطفال خوب در واقع تعیین کردن قرار ملاقات است  وتوصیه می شود با چند پزشک ملاقات داشته باشید. ( متخصص و دکتر اطفال در میدان ونک )

 متخصص اطفال میدان ونک

این را بخاطر بسپارید که در حالیکه بیشتر والدین دوست دارند فکر کنند که به دنبال یک پزشک متخصص اطفال خوب هستند ، اما آنها  اکثرا به دنبال پزشک متخصصی هستند که برای آنها و خانواده شان خوب باشد. و این اغلب به این مسئله می رسد که شخصیت های شما در کنار هم چقدر مناسب هستند.

چند سؤال خوب برای پرسیدن در این ملاقات با دکتر برای کمک به تشخیص اینکه آیا پزشک مناسبی  پیدا کرده اید عبارتند از:

  • آیا پزشک با دغدغه های شما همراه است و آنها را مهم تلقی می کند؟
  • چه مدت باید کودک را با شیر مادر تغذیه کرد؟
  • نطر اصلی  در مورد نوع رفتار ، نحوه ی تربیت ، واکسن ها ، تجویز آنتی بیوتیک و غیره چیست؟
  • نظر شما در مورد داروهای جایگزین ، تربیت های  نادرست و غیره چیست؟

همچنین ، قرار ملاقات برای ملاقات با پزشک متخصص اطفال فقط کاری نیست که بتوانید هنگام بارداری انجام دهید.

 متخصص اطفال
متخصص اطفال میدان ونک

 اگر در حال حاضر فرزند دارید و به یک منطقه جدید منتقل شده اید یا میخواهید پزشک خود را تغییر دهید ، هنوز هم می توان قبل از انتخاب یک پزشک متخصص اطفال جدید  با چند پزشک ملاقات کرد.

مهمتر از همه ، به یاد داشته باشید که لزوماً مهم نیست که آیا پزشک معالج خود به بهترین دانشکده پزشکی رفته یا در کلاس شاگرد اول بوده است ، بنابراین این موارد خیلی مهم نیستند که در مورد آنها بپرسید.

 شما واقعاً به دنبال کسی هستید که به فرزند شما اهمیت دهد ، به نیازهای شما گوش دهد و پاسخ دهد و در صورت نیاز او در دسترس باشد.

و گرچه ممکن است در ابتدا به غرایز والدینی خود اعتماد کنید تا پزشک متخصص اطفال را پیدا کنمایید ، اما احتمال دارد چندین مراجعه یا حتی چندین سال طول بکشد تا با اطمینان راجع به انتخاب خود صحبت کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا