مشاوره ازدواجونک

مرکز مشاوره ازدواج در ونک

چند دلیل برای اینکه دیدن مشاور ازدواج لازم است؟

مرکز مشاوره ازدواج در ونک

اگر جامعه امروز را با گذشته مقایسه کنیم متوجه خواهیم شد که نرخ طلاق افزایش یافته است و میزان طلاق در زوجین در اثر عواملی مثل عدم تفاهم ، اختلافات طبقاتی ، مسائل مالی ، روابط زناشویی و ….زیاد شده است.

طلاق اتفاقی است که شاید به جرات بتوان گفت حتی برای کسانی که چاره ای جز آن نمی بینند هم خوشایند نیست و تاثیرات مستقیمی بر هر دو طرف یک ارتباط و همچنین کودکان دارد.

داشتن دو طرز فکر کاملا متضاد و عدم اطمینان به آینده ی ارتباط از دلایل اصلی برای تصمیم به طلاق است و جزو استرس و اضطراب افرین ترین اتفاقات یک زندگی مشترک است.

مشاوره ازدواج تهران بهترین مرکز کلیک

 

مرکز مشاوره ازدواج در ونک
مرکز مشاوره ازدواج در ونک

نمی توان این نکته را پنهان کرد که گاهی برای برخی زوج ها طلاق لازم است و ممکن است بر اساس منطق درست باشد ولی بسیاری از زوجین هستند که دلشان می خواهد زندگی مشترکشان را نجات بدهند.

وقتی چالشی و مشکلی  در زندگی ایجاد می شود ،  مشاوره ازدواج می تواند اولین و شاید بهترین راهنما برای بهبود روابط و رفع موانع موجود در آن باشد.

مرکز مشاوره ازدواج در ونک ؛ چند دلیل برای اینکه دیدن مشاور ازدواج لازم است؟

عدم توانایی در ارتباط درست و سالم

هنگامی که دو طرف یک ارتباط زناشویی توانایی صحبت کردن با یکدیگر را از دست بدهند معمولا کار سخت است ، وقتی هر کدام از انها احساس کند که طرف مقابل حرف او را نمی فهمد یا شریک زندگی در ارتباط افسرده ، بی توجه و یا بی اعتماد شده است.

مرکز مشاوره ازدواج در ونک

بحث و جدل های زیاد در مورد موضوعات تکراری و کنار کشیدن از بحث بدون اینکه به نتیجه ی خاصی برسد ، نشان دهنده ی آن است که بهتر است یک طرف سوم آگاه و متخصص در بین زوجین قرار بگیرد و گره صحبت های بی نتیجه و تکراری را بشکند.

نکته ی مهم دیگر این است که لحن گفتن یک حرف از خود حرف مهم تر است و در بسیاری از مواقع نحوه ی درست گفتن نیاز ها و انتظارات می تواند از سوتفاهم ها و چالش های بیشتر جلوگیری کند.

مطالب مرتبط

بهترین مشاوره قبل و بعد ازدواج

مشاوره ازدواج تلفنی

زوج درمانی و زوج درمانگر

وقتی یک یا هردونفر رابطه تمایل به مشاوره و بهبود رابطه دارند

بهبودی روابط در هر ازدواجی ممکن است اما با توجه به پارامتر های مختلف ممکن است زمان و تلاش متفاوتی را بطلبد. تعهد داشتن ، تمایل به گذشت و پیشرفت در یک ازدواج اصلی ترین عامل در گرفتن بهترین نتیجه از مشاوره ازدواج می باشد.

در مشاوره فرمول های جادویی برای بهبود رابطه وجود ندارد اما متعهد بودن هر دو طرف به روند درمان و عملکرد صادقانه در کنار کمک های مشاور ازدواج کلید اصلی حفظ رابطه و بهبود سطح کیفیت زندگی مشترک است.

مرکز مشاوره ازدواج در ونک

وقتی که زن و شوهر نمی دانند چگونه مشکلات و اختلافات را حل کنند

این جمله در حین مشاوره از زوجین شنیده می شود که ما می دانیم مشکلات چیست اما نمی دانیم که چگونه آنها را برطرف کنیم.

در این مواقع مشاوره به عنوان یک طرف سوم و مستقل با ابزار و تکنیک هایی که دارد به کمک رابطه خواهد آمد و زن و شوهر را از بن بست ایجاد شده بیرون کشیده و در مسیر درست قرار خواهد داد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا