پیرسینگ و سوراخ کردنتهرانپارس

مرکز پیرسینگ و سوراخ کردن گوش در تهرانپارس

مرکز پیرسینگ تهرانپارس متخصص پوست مو زیبایی بهداشتی و به صورت صحیح در نقاط مجاز بدن پیرسینگ و سوراخ کردن گوش  انجام میدهند.

  • پیرسینگ و سرواخ کردن گوش و لاله گوش
  • ناف
  • بینی و لب

کلینیک پیرسینگ دیانا


02177700522

تماس

09195017686

موبایل

 فلکه سوم تهرانپارس بالای داروخانه ارامی نیا .طبقه دوم واحد ۴

انجام کلیه خدمات پیرسینگ وسوراخ کردن گوش ومیکرودرمال توسط پزشک در مطب و با رعایت تمامی موارد بهداشتی و آموزش خدمات پیرسینگ توسط پزشک


برای دیدن همه مراکز پیرسینگ تهران بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

پیرسینگ تهران

درباره پیرسینگ بیشتر بدانید

پیرسینگ لب و مدل ها

یکی دیگر از انواع پرطرف‌دار پیرسینگ ها، مخصوص لب هستند‌. لب ها و دهان ناحیه‌ای نسبتاً حساس هستند. به همین دلیل ممکن است که سوراخ کردن این ناحیه کمی احساس درد بیشتری در مقایسه با سوراخ کردن گوش یا ناف به همراه داشته باشد.

پیرسینگ لب پایین مدل پیرسینگ لب

اگر شما قصد دارید که از پیرسینگ لب بهره ببرید، می‌توانید با تماس با پشتیبانان ما، قیمت و تعرفه استفاده از این خدمات را متوجه شوید. درست مانند هر پیرسینگ دیگری، شما بعد از سوراخ کردن لب باید به نکات گوناگونی توجه داشته باشید. 

مدل پیرسینگ و عکس پیرسینگ لب پایین و لب بالا

لب و دهان شما جزو پرکاربردترین پر استفاده ترین اعضای بدنتان می‌باشند. به‌ همین دلیل برای این ‌که از هر گونه عفونت در این ناحیه جلوگیری کنید، باید نکات مراقبتی زیادی را مد نظر داشته باشید. برای مثال سعی کنید که همواره دهان خود را بشویید و مطمئن شوید که هیچ ‌گونه باکتری و آلودگی داخل دهانتان وجود ندارد که باعث عفونت در ناحیه سوراخ شده شود. سعی کنید تا چند هفته، از کشیدن سیگار و نوشیدن نوشیدنی‌ های الکلی جلوگیری نمایید و غذا های کم ادویه را مصرف کنید. توجه به این نکات به شما کمک می‌کند تا شانس عفونت ناحیه لب و دهان تا حد زیادی پایین بیاید. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha loading...

دکمه بازگشت به بالا