کلینیک پوست مو زیباییشرق تهران

معرفی بهتری مرکز سوراخ کردن گوش و پیرسینگ شرق تهران

در این مقاله قصد داریم تا در ارتباط با پیرسینگ و مزایا و معایب این کار برای شما عزیزان مطالبی را باز گو نماییم و همچنین به معرفی بهترین مرکز پیرسینگ شرق تهران و دیگر مراکز پیرسینگ شرق تهران بپردازیم، امیدواریم که از این مطالب به اندازه کافی بهره برداری نمایید.

 

بهترین مرکز پیرسینگ شرق تهران

پیرسینگ و سوراخ کردن گوش
لیست مراکز پیرسینگ و سوراخ کردن گوش تهران

در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین مرکز پیرسینگ شرق تهران بپردازیم پس لطفا با ما همراه باشید.


باشگاه زیبایی امرالد

دکتر فریبرز عسگری

59178

باشگاه زیبایی امرالد

02177754471

02177478514

تماس

پیروزی خیابان پنجم نیروهوایی دور فلکه دوم نبش خیابان ۵/٣٠ پلاک ٨ طبقه دوم واحد ۵

کلینیک پیرسینگ دیانا


02177700522

تماس

09195017686

موبایل

 فلکه سوم تهرانپارس بالای داروخانه ارامی نیا .طبقه دوم واحد ۴

انجام کلیه خدمات پیرسینگ وسوراخ کردن گوش ومیکرودرمال توسط پزشک در مطب و با رعایت تمامی موارد بهداشتی و آموزش خدمات پیرسینگ توسط پزشک


2

کلینیک زیبایی سابرینا

کلینیک پوست مو زیبایی سابرینا هروی

02122322070

تماس

هروی ،میدان ملت ،میدان بهشتی

اطلاعات بیشتر کلینیک

مطب زیبایی دکتر پروانه نوری

شماره نظام پزشکی:76474

مطب دکتر پروانه نوری

02122313861

تماس

02122334100

تماس

تهران، مجیدیه شمالی(شمس آباد) میدان بهشتی، خیابان کاووسی، نبش خیابان صفائی غربی طبقه بالای آزمایشگاه همت

پروفایل دکتر نوری



کلینیک دکتر سارا بهروان

کلینیک دکتر سارا بهروان

مشاوره رایگان


اطلاعات بیشتر کلینیک زیبایی میرداماد

شاید سوالی که برای بسیاری از شما عزیزان پیش بیاید این باشد که پیرسینگ چیست؟

در پاسخ به این سوال می بایست بگوییم که پیرسینگ در واقع از یک واژه انگلیسی گرفته شده و به معنای سوراخ کردن پوست برای نصب کردن هر شیٔ یا وسیله زینتی می باشد.

پیرسینگ را می توان بر حسب علاقه و سلیقه شخصی خود در هر نقطه از پوست بدن نصب کرد.

بنا بر سلیقه، از اشیاء زینتی مختلفی می توان برای پیرسینگ استفاده‌ نمود به عنوان مثال از زنجیر های زیبا و ظریف و همچنین از حلقه های کوچک به منظور این کار استفاده می شود و جنس این اشیاء و زیورآلات بر حسب سلیقه و مقدار هزینه ای که قرار است پرداخت شود متفاوت بوده و می تواند از جنس پلاتین، طلا، استیل، نقره و … باشد.

پیرسینگ شرق تهران

همانطور که گفته شد پیرسینگ را می توان در قسمت های مختلف پوست بدن نصب نمود اما متداول ترین قسمت هایی از بدن که بر آن پیرسینگ نصب می شود، گوش، بینی و لب می باشد که در نواحی مختلف این قسمت ها پیرسینگ نصب می شود.

پیرسینگ شرق تهران

مزایا و معایب پیرسینگ

 آیا پیرسینگ می تواند برای پوست ضرر داشته باشد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که پیرسینگ در بعضی از قسمت های بدن ممکن است باعث بروز عفونت‌ شود، به طور کلی کم خطر ترین بخش برای نصب پیرسینگ، قسمت های نرم گوش می باشد که عموما برای نصب گوشواره استفاده می شود، اما قسمت های سفت و غضروفی گوشت مانند لاله گوش امکان بروز عفونت بیشتری دارد

چرا که به علت داشتن بافت غضروفی و سفت علاوه بر این که در هنگام سوراخ کردن درد بیشتری را برای فرد به وجود می آورد، باعث بروز مشکلاتی مانند حساسیت های مختلف، قرمزی، تورم و…می شود.

علاوه بر گوش، لب نیز از دیگر قسمت های پر طرف دار و متداولی است که افراد برای زدن پیرسینگ آن را انتخاب می نمایند اما یکی از مشکلاتی که برای این قسمت مانند سایر بخش های دیگر بدن وجود دارد این است که از این بخش رگ های زیادی عبور می کند و به تبع آن، در هنگام سوراخ کردن ممکن است دچار خون‌ریزی زیادی شود که همین امر ممکن است باعث بروز عفونت ها و حساسیت های مختلف در محل پیرسینگ شود.

علاوه بر این موارد استریل و ضد عفونی نبودن وسایل و اشیایی که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرد نیز ممکن است سبب منتقل کردن و بروز بیماری های مختلف به فرد شود که عواقب جبران ناپذیری را برای فرد به دنبال خواهد داشت.

بهترین مراکز پیرسینگ و سوراخ کردن گوش در تهران

مرکز پیرسینگ شرق تهران

در این بخش از مقاله قصد داریم تا به معرفی مراکز پیرسینگ شرق تهران و همچنین بهترین مرکز پیرسینگ شرق تهران بپردازیم پس با ما همراه باشید.

همانطور که در بخش های قبلی این مقاله گفته شد، تخصص و سلامت و بهداشت مراکزی که شما برای انجام پیرسینگ به آن ها مراجعه می نمایید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد پس اگر در تهران زندگی می کنید و قصد زدن پیرسینگ را دارید، مراکز پیرسینگ غرب تهران گزینه های مناسبی برای این کار می باشند،.

از جمله بهترین مرکز پیرسینگ شرق تهران می توان به کلینیک های:….اشاره کرد که جزء بهترین مراکز پیرسینگ شرق تهران به شمار می روند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha loading...

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا