دسته‌بندی نشده

معرفی مطب زیبایی در منطقه 14

تزریق ژل فیلر بوتاکس چیست؟

بسیاری از عمل های زیبایی در سراسر جهان مربوط به جوا‌نسازی پوست می باشد. کلینیک زیبایی در منطقه 14 یکی از این مراکز معتبر برای عمل های زیبایی می باشد. از روش های جدید برای جوانسازی پوست می توان به تزریق ژل، فیلر و بوتاکس نام برد.

پوست انسان با افزایش سن نازک می شود و چین و چروک هایی در اطراف بینی، دهان، پیشانی و اطراف چشم ها پدید می آید. افرادی هستند که برای جلوگیری از چین و چروک از روش های جوانسازی پوست استفاده می کنند. از روش های ایمن و بدون جراحی می توان به تزریق ژل، فیلر و بوتاکس اشاره کرد.

ژل چیست؟ نوعی پرکننده و حجیم کننده که برای قسمت های مختلف بدن استفاده می شود، که علاوه بر این باعث می شود پوست شاداب تر به نظر برسد و چین و چروک پوست را از بین ببرد. تزریق ژل با استفاده از مواد طبیعی و مصنوعی به صورت ایمن و بدون جراحی انجام می شود.  بیشتر برای از بین بردن چین و چروک هایی استفاده می شود که به خاطر افزایش سن بر روی پوست ایجاد می شود.

مواد تشکیل دهنده ژل به شرح زیر می باشد.

  • هیالورونیک اسید: این ماده به صورت طبیعی در پوست انسان وجود دارد که موجب می شود پوست انسان شاداب به نظر برسد. تزریق ژل با این ماده تا یکسال دوام دارد و بعد از آن جذب پوست می شود.
  • هیدروکسیل آپاتیت کلسیم: به صورت طبیعی در استخوان های انسان یافت می شود. با تزریق این ماده به پوست موجب کلاژن سازی و محو شدن چین و چروک می شود. نسبت به هیالورونیک اسید غلیظ تر می باشد و دوام بیشتری هم دارد.
  • اسید پلی ال لاکتیک: باعث از بین رفتن چروک ها و شادابی پوست می شود. دوام این ماده تا دو سال ادامه دارد.
  • پلی متیل متاکریلات: این ماده به صورت صنعتی ساخته می شود ولی برای بدن ایمن می باشد. باعث سفتی و انسجام پوست می شود.

تمامی مواد نام برده شده تاییدیه سازمان غذا و دارو آمریکا را دارا می باشند. شما می توانید تزریق ژل را داخل کلینیک زیبایی در منطقه 14 انجام دهید. انواع ژل از نظر ماندگاری به سه دسته زیر تقسیم می شوند.

  • ژل موقت: ژل موقت شامل کلاژن، هیالورونیک اسید، کلسیم هیدروکسید و چربی بدن است، و به ‌منظور افزایش حجم در لب و گونه استفاده می‌شود.
  • ژل نیمه دائمیاین ژل ‌ها  بیشتر برای پرکردن چین و چروک عمیق و درمان افتادگی پوست صورت استفاده می‌شوند. این فیلر ها  بعد از یک الی دو ماه، نیاز به ترمیم دارند. 
  • ژل دائمی: انواع مختلفی از برند ها ژل دائمی را تولید می کنند، اما فقط بعضی از این برند ها شامل تاییدیه سازمان غذا آمریکا هستند. عوارض جانبی بیشتری نسبت به دو گروه دیگر دارد.

کاربرد های تزریق ژل: 

  • جوانسازی پوست صورت، دست و پا و کاهش علائم پیری 
  • با تزریق ژل می توان حجم قسمت های مختلف بدن از جمله سینه، ران، چانه، لب و غیره را افزایش داد.
  • تزریق انواع فیلر در زیباسازی بینی و فرم دهی آن نیز موثر است.
  • از تزریق فیلر برای محو نمودن گودی، چروک، سیاهی چشم و غیره استفاده می شود.

بوتاکس چیست؟ بوتاکس در زمینه های مختلف از قبیل کاهش تعریق زیر بغل، کف دست و پا، جوانسازی پوست، پرش پلک و غیره کاربرد دارد. برای چین و چروک هایی که بر اثر خنده و اخم بر روی صورت ایجاد می شود، مناسب است. بوتاکس باعث می شود ارسال پیام عصبی مسدود شود، در اصطلاح می گویند که عضله فلج شده است. مزایای تزریق بوتاکس: تزریق در زمان کوتاهی انجام می شود و بعد از آن بلافاصله می توان به فعالیت های روزمره رسیدگی کرد. ماده بوتاکس برای سلامتی ضرر ندارد. معایب آن از قبیل قرمزی، خارش، تورم، سردرد و غیره می باشد.

تزریق ژل فیلر و بوتاکس

تفاوت تزریق ژل فیلر و بوتاکس

افراد زیادی هستند که تصور می کنند تزریق بوتاکس همان تزریق ژل می باشد و با هم تفاوتی ندارد. ولی از نظر عملکرد و کاربرد با یکدیگر تفاوت دارند. برای افراد بالای 18 سال که بخاطر عادت هایی که دارند پوست صورت آن ها دچار اخم ابرو، خط خنده و غیره می باشد، برای برطرف کردن این خطوط بیشتر از بوتاکس استفاده می کنند. اما برای افرادی به دلیل افزایش سن چین و چروک بر روی صورت خود دارند بیشتر برای رفع این خطوط از تزریق ژل استفاده می کنند. مدت زمان تزریق بوتاکس 6 ماه است ولی برای تزریق ژل بین 8 تا 18 ماه می باشد.

 از بوتاکس برای بعضی از قسمت های صورت مثل خط اخم، خط پیشانی، چروک دور چشم، برخی از نواحی پایینی صورت و خط فک استفاده می کنند. همچنین برای درمان تعریق دست، پا و زیر بغل از بوتاکس استفاده می شود. اما از ژل برای رفع نقص صورت مثل گونه ‌‌های گود افتاده، چروک‌ های دور چشم،  خطوط میان بینی و لب و غیره استفاده می‌شود.

لیزر موهای زائد

تعداد متقاضیان لیزر برای مو‌های زائد هر روز در حال افزایش می باشد و بین کلینیک های زیبایی رقابت بیشتر شده است. کلینیک زیبایی در منطقه 14 یکی از همین کلینیک های لیزر برای موهای زائد می باشد. لیزر برای از بین بردن موهای زائد صورت و بدن استفاده می شود. اگر دوست دارید اطلاع کامل درباره لیزر مو‌های زائد داشته باشید، با این مطلب همراه شوید.

موج های متفاوتی از اشعه لیزر بر روی پوست تابیده می شود، به این صورت که امواج اشعه لیزر به گرما تبدیل می شود و روی فولیکول مو های زائد تاثیر می‌گذارد. این فرآیند موجب می شود که رشد موهای زائد کم شود، و به مرور زمان از بین برود. برای اینکه این فولیکول های مو به طور کامل از بین برود باید جلسات لیزر ابتدا به صورت ماهانه و بعد سالانه ادامه داشته باشد.

قبل از لیزر حتما باید محل مورد نظر با تیغ یا ماشین، اصلاح شود. بعضی افراد پوست حساس تری دارند. این افراد می توانند نیم ساعت قبل از لیزر از کرم های بی حسی استفاده کنند تا درد را احساس نکنند. لیزر در اتاق های مخصوص انجام می شود و باید در حین لیزر از عینک مخصوص استفاده کنید. مدت زمان لیزر مو بستگی به وسعت ناحیه ی تحت درمان دارد پس برای هر فردی متفاوت است، ولی زمان متوسط برای کل بدن بین 45 دقیقه تا یک ساعت می باشد. می توان برای همه قسمت های بدن مثل زیر بغل، دست، پا، کمر، شکم، بیکینی و صورت از لیزر استفاده نمود. لیزر برای افرادی که پوست روشن و موهای ضخیم تیره ای دارند بسیار عالی جواب می دهد، و برای کسانی که در ناحیه مورد نظر خالکوبی داشته باشند گزینه خوبی نمی باشد. می توانید از این خدمات به بهترین شکل در کلینیک زیبایی در منطقه 14 استفاده کنید.

لیزر مو

درمان ضایعات و مشکلات پوستی مثل لک، آمنه، جای جوش، میخچه و زگیل

یکی از مشکلات میان افراد بروز ضایعات پوستی مثل خال، زگیل، میخچه و جای جوش و لک می باشد. روش های مختلفی برای برداشتن این ضایعات پوستی وجود دارد.RF یکی از این روش ها برای برداشتن خال و زگیل می باشد. پس از تابش این موج، ابتدا محل خال یا زگیل قرمز و به مرور زمان صورتی می شود، و در مدت 20 الی 30 روز کم کم محو می شود. روش های زیاد مثل جراحی و تکنیک کرایوسرجری وجود دارد،که جراحی باعث می شود جای زخم بر روی پوست بماند. اما یک روش ساده و بدون دردسر لیزر می باشد که اکثر مردم این روش را انتخاب می کنند. می توانید از این خدمات به بهترین شکل در کلینیک زیبایی در منطقه 14 استفاده کنید.

ضایعات پوستی

جوانسازی و پاکسازی پوست با دستگاه های میکرودرم، میکرونیدلینگ روش های مزوتراپی مزونیدلینگ

داشتن یک پوست سالم و بدون لک، چین و چروک برای بسیاری از افراد مهم است، چون پوست خوب در زیبایی بسیار موثر می باشد. با افزایش سن مشکلات پوستی مثل چین و چروک بر روی پوست صورت و بدن زیاد می شود.

یکی از روش های موثر و نوین برای از بین بردن چین و چروک ها، میکرونیدلینگ می باشد. یک روش موثر و بدون خطر است که با استفاده اط ضربه زدن سوزن های کوچک موجب می شود که پوست تولید کلاژن کند. علاوه بر این برای محو شدن جای جوش، ترک های پوستی، جای زخم عمیق و سوختگی استفاده می شود.

مزوتراپی یک روش غیر تهاجمی است در این روش از ترکیباتی مانند اسید هیالورونیک، ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها تزریق می شوند. که اثرات زیادی در بهینه کننده، جوان سازی و سفت کننده پوست دارد.

به ترکیب میکرونیدلینگ و مزوتراپی مزونیدلینگ می گویند. زمانی که پزشک متخصص میکرونیدلینگ را انجام می دهد، به همراه آن از مواد مزوتراپی برای بهتر شدن پوست استفاده می کند، به آن روش مزونیدلینگ می گویند. مزونیدلینگ برای از بین بردن جای جوش، لیفت پوست، روشن کردن پوست، از بین بردن چین و چروک و شادابی پوست استفاده شود. می توانید از این خدمات به بهترین شکل در کلینیک زیبایی در منطقه 14 بهره ببرید.

ضایعات پوستی

رفع و درمان ریزش مو با روش های هیر فیلر مزوتراپی مو

 پر پشت بودن موی سر نشانه جوانی و جذابیت است. ریزش مو در زمانی که استرس دارید، با افزایش سن و در دوران بارداری و شیردهی افزایش می یابد. هیر فیلر و مزوتراپی مو از روش های موثر و نوین برای رفع و درمان ریزش مو هستند. هیر فیلر توسط پزشک متخصص به پوست سر تزریق می شود که شامل ویتامین ها و پروتئین های لازم برای رشد مجدد موی سر می باشد. هیر فیلر گردش خون در پوست سر را افزایش می دهد. همین امر باعث می شود که فولیکول های مو تحریک شوند و موجب رشد مجدد موی سر می شود. در روش مزوتراپی پزشک برای ریزش مو دارویی به نام ماینوکسیدیل به بیمار تزریق می کند، تا ریشه مو را برای رشد بیشتر تحریک کند. 

تزریق هیر فیلر و مزوتراپی بدون درد می باشد. اما بعضی افراد دارای پوست حساسی هستند که پزشک برای این افراد از بی حسی استفاده می کند.  تعداد جلسات بستگی به مدل مو و ریزش مو برای هر فردی می تواند متفاوت باشد، ولی اکثرا با 4 جلسه درمان می شوند که باید پزشک متخصص تشخیص دهد. برای تمامی این خدمات می توانید به کلینیک زیبایی در منطقه 14 مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha loading...

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا