طب سنتی و طب سوزنیپاسداران

کلینیک طب سوزنی در پاسداران

معرفی مرکز طب سوزنی در پاسداران در جدول پایین

 چند مورد از مزایای طب سوزنی در پاسداران

کلینیک طب سوزنی در پاسداران :طب سوزنی هزاران سال است که وجود دارد ، و ما هنوز در مورد مزایای آن بحث می کنیم. در حالی که برخی آن را کاملاً جدا از طب مدرن می دانند ، برخی دیگر معتقدند دلایلی وجود دارد که این عمل تا مدت طولانی از بین نرفته است.

 کلینیک طب سوزنی در پاسداران



دکتر وحید قاسمی

عضو انجمن علمی طب سوزنی ایران

دکتر وحید قاسمی

02126127820

تماس

09128441812

موبایل


اطلاعات بیشتر کلینیک دکتر قاسمی



لیست سایر متخصص طب سوزنی


نام پزشک تلفن آدرس
دکتر  هاله جمالی  0912-227-02-28

09124014428

02122270228

پاسداران ، بین گلستان دوم و سوم پلاک ۳۵۵ ساختمان پزشکان امیر طبقه پنجم واحد ۱۹
دکتر محسن شیخ رضایی 02122795749

09905388757

پاسداران، کلاهدوز (دولت)، چهارراه دیباجی، ‌جنب داروخانه پارسیان

دکتر جعفر غفارزاده

02122585320 پاسداران، بوستان 9، پلاک 122، طبقه اول
 

 

 از آنجا که تحقیقات علمی هر چه بیشتر در مورد اثر طب سوزنی انجام می شود ، ما به برخی از فواید آن می تواند بر سلامتی شما نگاهی می اندازیم.

سردرد و میگرن

در یک بررسی گذشته از 11 مطالعه در سال 2009 که شامل 2137 بیمار بود ، مشخص شد که طب سوزنی می تواند به کاهش دفعات و شدت درد در بیمارانی که از سردردهای مزمن رنج می برند ، کمک کند.

تحقیقات انجام شده توسط مرکز پزشکی طب مکمل دانشگاه مونیخ نشان داد که بیمارانی که با طب سوزنی تحت درمان قرار گرفتند ، سردرد و درد کمتری نسبت به گروههای دیگر داشتند.

مراکز طب سوزنی در پاسداران

درد مزمن

درد مزمن می تواند به طرق مختلف در سراسر بدن ما آشکار شود. برخی از مناطق شایع درقسمت تحتانی کمر ، ناحیه گردن / شانه و زانوها هستند.

درد مزمن نیز یک علامت شایع آرتروز است ، چیزی که طب سوزنی نیز می تواند به کاهش آن کمک کند.مطالعه ای که در سال 2012 انجام شد ، آزمایش هایی در بیش از 17000 بیمار را بهم پیوسته ، و بین افرادی که تحت درمان طب سوزنی قرار دارند و کسانی که نبودند ، ارتباط مشخصی وجود دارد.

 آنها نتیجه گرفتند که طب سوزنی “داروی تسکین” نیست.

 کلینیک طب سوزنی در پاسداران
کلینیک طب سوزنی در پاسداران

بیخوابی

در حالی که طب سوزنی به تنهایی ممکن است به علائم بی خوابی کمک نکند ، استفاده از آن در کنار سایر داروهای درمانی می تواند به افرادی که با مشکلات خواب مواجه هستند کمک کند. مطالعات بیشماری نشان داده اند که طب سوزنی می تواند به افراد در مقابله با درد کمک نماید تا بهتر بخوابند ، اما یک مطالعه در سال 1999 نشان داد که می تواند به افرادی که از بی خوابی رنج می برند ، یاری دهد ، در حالی که مطالعات دیگر نیز نشان داده اند که مزایای آن می تواند برای کسانی که از اضطراب رنج می برند ، و حتی افرادی که مبتلا به HIV هستند ، مفید باشد.

به بازیابی کمک می کند

بسیاری از مزایایی که طب سوزنی ارائه می دهد غیرمستقیم است. در حالی که ممکن است این عمل نتواند به طور جدی شرایط مهم تری را برطرف کند ، نشان داده شده است که اثرات مفیدی در طی دوره بهبودی دارد.

انستیتوی ملی سرطان در ایالات متحده گفته است که طب سوزنی می تواند به مقاومت در برابر بیماری  ، پلاکت(گرده خون) و شمارش سلول های سالم کمک کند ، خصوصاً در مواردی که پس از شیمی درمانی استفاده می شود.

 اگرچه این از درمان سرطان بسیار دور است ، طب سوزنی می تواند به بهبودی و ارتقا  کیفیت زندگی کمک کند.

افسردگی

هر کس با طب سوزنی آشنا باشد به شما خواهد گفت که مزایا منحصراً جسمی نیست. در حالی که توصیه می کنیم هرکسی که با افسردگی برخورد می کند ، باید به دنبال مشاوره باشد ، جلسات طب سوزنی هفتگی به همان اندازه سودمند است که مراجعه به مشاور بعد از سه ماه می تواند مفید باشد.

تئوری این امر این است که جریان الکتریکی که از طریق سوزنها جریان دارد به تنظیم کننده انتقال دهنده های عصبی مغز شما کمک می کند ، با یک مطالعه نشان می دهد که این درمان می تواند به همان اندازه Prozac موثر باشد.

 

 

 

/thephysiocompany.com منبع

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا