غرب تهرانکلینیک پوست مو زیبایی

کلینیک پوست مو در غرب تهران

امروزه اکثریت مردم، چه زن و چه مرد توجه زیادی به حفظ جوانی خود دارند و همین سبب شده روز به روزه به افرادی که به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند افزوده شود. کلینیک پوست مو زیبایی در غرب تهران با بهترین خدمات زیبایی نیز حرف زیادی برای گفتن دارد.

نام مرکز شماره تماس منطقه
گالری
مرکز زیبایی gmk
09123902078

0212842 6177

کلینیک زیبایی شهرک غرب و سعادت اباد

شهرک غرب

آدرس دقیق کلیک

کلیک کنید

مرکز پوست مو زیبایی gmk گالری عکس آدرس شماره تماس

⭐⭐⭐⭐⭐

کلینیک گیشا 02188231608

09121494119

کلینیک زیبایی گیشا

گیشا
آدرس دقیق کلیک
کلیک کنید

خانم دکتر فراهانی ; گالری عکس آدرس تلفن

⭐⭐⭐⭐

کلینیک پارادایس

02126654500

02126654511

کلینیک زیبایی در سعادت اباد

سعادت آباد

آدرس دقیق کلیک

دکتر ناهید محمدی متخصص پوست و مو
کلینیک بهشت 02144219771

09212402635

کلینیک زیبایی مرزداران

مرزداران
آدرس دقیق
کلیک کنید

دکتر کاظم محقق / پوست مو زیبایی

⭐⭐ ⭐⭐

کلینیک بزرگ شهرزیبا 02144330307 شهر زیبا درمانگاه یاس

کلینیک زیبایی شهر زیبا کلیک

 

کلینیک ژیوانو 02144887862

09199357787

کلینیک زیبایی پونک

پونک

ادرس دقیق کلیک

خانم دکتر عسگری زاده متخصص کاشت،لیفت،لیزر

⭐⭐⭐⭐⭐

همانطور که میدانید پوست به مرور زمان با بالا رفتن سن چروکیده و شل می شود و موهای سر با رنگ کردن های مکرر وز و شکننده می شوند، برای اینکه از به وجود آمدن هرگونه علائم پیری در چهره خود جلوگیری کرده باشید بهتر است بدانید چه روشی بهترین گزینه برای شما می باشد

با ما همراه باشید.

 

حفظ زیبایی در کلینیک پوست مو زیبایی در غرب تهران

 

زیبایی و جوانی حق مسلم هر فردی است به همین سبب بهترین کار جلوگیری از پیری زودرس می باشد، اما به وجود آمدن چین و چروک و رفع آن کار غیر ممکنی نیست و با مراجعه به کلینیک های زیبایی به سادگی می توانید با روش های مختلف زیبایی جوانی از دست رفته خود را باز یابید.

در کلینیک پوست مو زیبایی در غرب تهران بسیاری از خدمات زیبایی را می توانید دریافت کنید. برای آشنایی با خدمات زیبایی در کلینیک پوست مو در غرب تهران در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

کلینیک پوست مو زیبایی در غرب تهران

تزریق بوتاکس چیست و چه نوع کاربردی دارد؟

بوتاکس به نوعی سم به نام بوتولونیوم گفته می شود که به منظور فلج کردن عضله های متحرک صورت تزریق می شود. چین و چروک صورت به دلیل حرکت مخصوصا در قسمت پیشانی، دور چشم ها و دور لب به دلیل حرکت عضله های متحرک به وجود می آیند به همین دلیل برای جلوگیری از به وجود آمدن چین و چروک از روش تزریق بوتاکس برای فلج کردن این عضلات استفاده می کنند.

تزریق بوتاکس پیش از به وجود آمدن چین چروک بهترین گزینه برای جلوگیری از پیری زودرس می باشد. در افرادی که از داشتن چین چروک عمیق صورت رنج می برند تزریق بوتاکس و ژل پیشنهاد می شود.

تزریق بوتاکس تنها به منظور رفع چین و چروک صورت پیشنهاد نمی شود بلکه در افرادی که از تعریق زیاد و بد بو رنج می برند نیز کاربرد دارد. مطمئن ترین روش تزریق بوتاکس با بهترین برندهای بوتاکس را می توانید در کلینیک پوست مو زیبایی در غرب تهران تجربه کنید.

کلینیک پوست مو زیبایی در غرب تهران

تزریق ژل در کلینیک پوست مو زیبایی در غرب تهران

 

یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن چین و چروک صورت مخصوصا چین و چروک های عمیق استفاده از روش تزریق ژل می باشد. تزریق ژل در کلینیک پوست مو زیبایی در غرب تهران علاوه بر رفع چین و چروک برای

  • فرم دهی لبها
  • زاویه سازی صورت
  • گونه گذاری
  • پر کردن تورفتگی های صورت
  • برجسته کردن سینه و باسن و ….. کاربرد دارد.

تزریق ژل بین 4 تا 6 ماه دوام دارد و پس از آن به دلیل مشابه بودن با ساختار بدن، جذب بدن می شود و به همین دلیل باید پس از 4 تا 6 ماه مجدد تمدید شود.

تزریق ژل کمک به جوانسازی پوست و احیای کلاژن های از دست رفته پوست می کند و برای افرادی که با بالا رفتن سن دیگر پوست آن ها قادر به کلاژن سازی نمی باشد و دچار چین و چروک فراوان بر روی پوست شده اند بهترین گزینه می باشد.

فیلر چیست؟

 

با بالا رفتن سن و شروع روند پیری، پوست صورت دیگر قادر به کلاژن سازی نمی باشد به همین دلیل به مرور شاهد به وجود آمدن چین و چروک ریز و درشت در اطراف لب، زیر چشم، پیشانی و … خواهیم بود.

با تزریق فیلر که دقیقا همان کاربرد ژل را دارد می توان چین و چروک صورت را از بین برد. تزریق فیلر نه تنها به رفع چین و چروک صورت کمک می کند بلکه برای فرم دهی به لبها، برجسته کردن گونه ها و …. نیز کاربرد دارد.

کلینیک پوست مو زیبایی در غرب تهران با بهترین برند فیلر و بهترین متخصصان در خدمت مراجعه کنندگان خود می باشند.

کلینیک پوست مو زیبایی در غرب تهران

پی آر پی

پی آر پی چیست و چگونه عمل می کند؟

پوست برای سفت و جوان ماندن نیاز به کلاژن سازی دارد که با بالا رفتن سن دیگر خبری از کلاژن سازی نسیت و همیت دلیلی برای افتادن چین و چروک بر روی صورت و گردن می باشد که ظاهری پیر و خسته به فرد می باشد.

پی آر پی یکی دیگر از روش های بی خطر می باشد که کمک به رفع چین و چروک، رفع اسکار، تیرگی زیر چشم و ترمیم بافت های آسیب دیده می کند.

با استفاده از خون شخص و گرفتن پلاکت آن و چند برابر کردن غلظت پلاکت با استفاده از کیت های مخصوص و تزریق آن به پوست را پی آر پی می گویند. استفاده از روش پی آر پی را بدون خطر و با خیال آسوده در کلینیک پوست مو زیبایی در غرب تهران تجربه کنید.

در روش پی آر پی علاوه بر پوست صورت برای جلوگیری از ریزش شدید موهای سر به پوست سر نیز تزریق می شود.

برداشتن خال در کلینیک پوست مو زیبایی در غرب تهران

 

یکی دیگر از روش هایی که به نوعی یک عمل زیبایی محسوب می شود، برداشتن خال بر روی صورت و یا بدن می باشد. به طور کلی دو نوع خال وجود دارد که یکی خال مادرزادی و یکی دیگر که طی سن 30 تا 60 سالگی ظاهر می شود.

با مراجعه به کلینیک پوست مو زیبایی در غرب تهران ابتدا از خال بدن فرد مراجعه کننده نمونه برداری می شود تا تشخیص داده شود که جزو خال های بدخیم هستند یا خیر، سپس با توجه به نمونه برداری، با تشخیص متخصص از دو روش لیزر و یا جراحی خال را بر می دارند.

معمولا پس از برداشت خال جای آن به صورت تورفتگی باقی می ماند که پزشک متخصص با تجویز برخی پمادها مشکل اسکار را نیز حل می کند. با برداشتن خال در کلینیک زیبایی در غرب تهران با خیال آسوده از هرگونه عوارض احتمالی زیبایی را به خود هدیه دهید.

کلینیک پوست مو زیبایی در غرب تهران

درمان جای جوش و آکنه

 

بیشتر افرادی که از جای جوش و آکنه رنج می برند در سنین نوجوانی و بلوغ، جوش های زیادی را تحمل کرده اند و با دستکاری جوش ها سبب به وجود آمدن جای جوش شده اند.

زمانی که احساس می کنیم دیگر از شر جوش ها خلاص شده ایم با واقعیت تلخ جای جوش مواجه می شویم. دیگر داشتن پوستی صاف و بدون جای جوش یک آرزو نیست، تنها با مراجعه به کلینیک پوست مو زیبایی در غرب تهران برای همیشه می توانید از داشتن پوستی زیبا و صاف لذت ببرید. با مراجعه به کلینیک های زیبایی و تشخیص متخصصان زیبایی از روش های متفاوتی اقدام به رفع جای جوش شما خواهند کرد.

تزریق ژل یکی از روش هایی است که با استفاده از آن می توان فرورفتگی های عمیق جای جوش را پر کرد و پوست را صاف نشان داد. روش دیگر استفاده از لیزر می باشد که در این روش با سوزاندن پوست اقدام به لایه برداری پوست و رفع جای جوش می کنند.

در روش تزریق ژل تنها مشکل آن این است که هر 1 تا 2 سال با اقدام به تمدید مجدد کرد.

کلینیک پوست مو زیبایی در غرب تهران

پلاسما جت

 

داشتن پوستی زیبا، صاف و جوان خواسته هر فردی است که باید در مراقبت از آن کوشا باشد و هرگونه مراقبت های روتین پوستی را برای آن انجام دهد. در صورتی که شادابی و جوانی پوستان رو به افت کردن بود به سادگی با استفاده از روش پلاسما جت در کلینیک پوست مو زیبایی در غرب تهران می توانید جوانی از دست رفته پوست خود را باز یابید.

پلاسما جت نوعی دستگاه است که با استفاده از گاز پلاسما و سوزاندن پوست کمک به لیفت پوست و کلاژن سازی مجدد پوست می کند و به نوعی پوست را مجدد احیا می کند.

از روش پلاسما جت علاوه بر سفت شدن پوست کمک به رفع چین و چروک، کوچک کردن بینی، رفع افتادگی پلک و …. می کند. پس از پلاسما جت آبرسانی به پوست سریع تر انجام می شود و همین دلیلی بر جوانی و شادابی پوست خواهد بود. پلاسما جت روشی ایمن و بی خطر می باشد که با خیال آسوده می توانید انجام دهید.

میکرودرم و میکرونیدلینگ چیست

 

سوالی که ممکن است با شنیدن روش میکرودرم و میکرونیدلینگ در کلینیک پوست مو زیبایی در غرب تهران ذهن شما را مشغول کند این است که تفاوت این دو روش در چیست و کدام روش موثر تر می باشد؟ در ادامه هر روش را به صورت جداگانه شرح خواهیم داد تا شناخت بهتری از این روش ها داشته باشید.

میکرودرم: دلیل به وجود آمدن لک های قهوه ای و آکنه بر روی پوست وجود سلول های مرده بر روی پوست می باشد که با استفاده از روش میکرودرم سلول های مرده پوست لایه برداری می شوند و سلول های جدید جایگزین می شوند. لایه برداری پوست موجب می شود برای همیشه از شر لک های قهوه ای و آکنه های پوستی خلاص شوید.

میکرونیدلینگ: همانطور که گفتیم میکرودرم یک روش لایه برداری پوست می باشد که کمک به بازسازی پوست می کند. میکرونیدلینگ نیز روش دیگری از لایه برداری پوست است که نسبت به میکرودرم روش جدیدتری می باشد.

در این روش کمک به درمان جای جوش، لک های قهوه ای، جای زخم، رفع چین و چروک و …. می کند. در روش میکرونیدلینگ دوره ی درمان زمانبر می باشد که با کمی صبوری نتیجه فوق العاده ای از آن خواهید گرفت.

کلینیک پوست مو زیبایی در غرب تهران

پاکسازی و جوانسازی صورت

 

یکی از شاخصه های زیبایی در هر فرد داشتن پوستی زیبا و شاداب می باشد که با استفاده از روش های خانگی و کلینیک می توان این زیبایی را حفظ کرد. هر شخص باید به طور مرتب با استفاده از هر روشی که بی خطر باشد پوست خود را پاکسازی کند تا پوست از وجود هرگونه آلودگی پاک شود. بی اهمیت بودن به پاکسازی پوست موجب می شود سلول های مرده بر روی پوست انباشته شوند و به همین سبب پوست دچار تیرگی، لک و پژمردگی خواهد شد.

در روش خانگی با استفاده از برخی ماسک ها و مراقبت های روتین پوستی می توان شادابی و جوانی پوست را حفظ کرد. در روش کلینیکی با مراجعه به کلینیک پوست مو زیبایی در غرب تهران با روش های مختلف که تنها به دست متخصصان زیبایی انجام می شود پوست را پاکسازی می کنند.

با پاکسازی صورت در واقع کمک به جوانسازی پوست خود کرده اید. هرگز روش هایی را که کمک به حفظ زیبایی و جوانی پوست شما می کند را به تعویق نیندازید.

کلینیک پوست مو زیبایی در غرب تهران

نکات پایانی از کلینیک پوست مو زیبایی در غرب تهران

 

همانطور که در این مطلب بیان کردیم برای داشتن پوستی زیبا و شاداب می توانید به بهترین کلینیک پوست مو زیبایی در غرب تهران مراجعه کنید. در کلینیک پوست مو زیبایی در غرب تهران با بهترین خدمات زیبایی در بهترین کادر درمان در خدمت مراجعه کنندگان خود می باشند.

یکی از مهمترین نکاتی که موجب می شود به کلینیک پوست مو زیبایی در غرب تهران مراجعه کنید، مشاوره های مفید قبل و بعد از هرگونه روش درمانی می باشد که در طی این مشاوره ها از فرد مراجعه کننده سابقه بیماری و دیگر سوال های لازم پرسیده می شود، سپس مراقبت های قبل و بعد از هر روش زیبایی را برای فرد توضیح خواهند داد.

اگر قصد دارید برای حفظ زیبایی و جوانی خود به کلینیک پوست مو زیبایی در غرب تهران مراجعه کنید، آدرس آن را می توانید از طریق وبسایت ما بدست آورید.

برای داشتن پوستی زیبا، جوان و شاداب هرگز تعلل نکنید، زیرا داشتن زیبایی و جوانی حق مسلم شماست. با داشتن چهره زیبا و جوان علاوه بر داشتن چهره زیبا، اعتماد به نفس خود را نیز بالا می برید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha loading...

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا